אדווה אלטרמן עורכת דין ומגשרת

אדווה אלטרמן עורכת דין ומגשרת

רחוב היובל 28 , קיבוץ חנתון , חיפה (אזור הצפון)

משרדה של עורכת הדין והמגשרת אדווה אלטרמן הוא משרד בוטיק העוסק בהגנה על זכויות חברים ותושבים בקיבוצים, כמו גם בגישור, הוצאה לפועל ודיני נזיקין.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 3 המלצות

חייגו 053-6246922
על המשרד

עורכת הדין ומגשרת אדווה אלטרמן, חברת קיבוץ עמיר שבגליל העליון ותושבת בקיבוץ חנתון, עוסקת במיצוי זכויותיהם של חברי הקיבוצים ותושביהם. בנוסף המשרד עוסק בתחומי הוצאה לפועל וחדלות פרעון, נזקי גוף תאונות וגישור.  

 

 

להלן פירוט השירותים הניתנים בכל אחד מתחומי עיסוק המשרד:

 

הוצאה לפועל – סיוע במקרים של גביית החוב באמצעות הליכי הוצאה לפועל, טיפול בגביית צ'קים חוזרים, הגשת בקשה לביצוע פסקי דין לחייבים, טיפול פינוי שוכרים מדירה שכורה ועוד.

נזיקין – סיוע במקרים של רשלנות מקצועית, תאונות, תאונות ילדים, תביעות סיעוד, תביעות מול חברות ביטוח, תאונות עבודה, תביעות נזקי רכוש, תאונות ספורט, תביעות כנגד רשויות מקומיות ועוד.

זכויות חברים ותושבים בקיבוצים – ייצוג וליווי משפטי בכל הקשור למיצוי זכויות מול רשויות המדינה ומול הקיבוץ בנושאים של ביטוח לאומי, משרד הרווחה ועוד.

גישור – ליווי וייעוץ בהליכי גישור, פתרון סכסוכים, גיבוש הסדר וכו'.

 

עורכת הדין אדווה אלטרמן עשתה הסבה מקצועית לעריכת דין והחלה ללמוד משפטים כשהיא בת 51. מיד לאחר הסמכתה וקבלת רישיון עריכת דין החלה לעבוד במשרד עורכי דין העוסק בתחום ליקויי בנייה, שם התמקצעה ולמדה את רזי המקצוע. לאחר מספר שנים כשכירה פתחה עורך הדין אלטרמן את משרדה.

 

עורכת הדין אדווה אלטרמן מקפידה על יחס אישי לכל לקוח, הקשבה ומתן תשומת לב מרבית לכל מקרה משפטי המגיע לפתחה. הטיפול המקצועי והאמין מתחיל כבר בפגישה הראשונה, עם בניית האסטרטגיה המשפטית הנכונה והליווי הסבלני לאורך כל התהליך.

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • הוצאה לפועלהוצאה לפועל
  • אגודות שיתופיותאגודות שיתופיות
  • זכויות קיבוצניקיםזכויות קיבוצניקים

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 3 המלצות)
  • 04/09/2023

    לפני שאת עו"ד את קודם כל בן אדם. תודה לך על אוזן קשבת, הכלה, אנושיות ומקצועיות שאין לתאר. עומדת איתן מוח כל גורם גדול שגרם לי להתייאש, את היית קצה האור במנהרה חשוכה. תודה לך על הכל, מקווה שניפגש רק בדברים טובים.
     

  • 04/09/2023

    ממליצה על עו"ד אדווה אלטרמן בפה מלא! היא עזרה לי במקצועיות וברגישות ופתרה את הבעיה שלי מול הביטוח הלאומי בדרך הטובה ביותר. תודה גדולה לך אדווה יקרה.
     

  • 04/09/2023

    מקסימה ! מקצועית ! עובדת במסירות נאמנות ובסבלנות ללקוח . ממליץ מכל הלב.
     

מאמרים מאת אדווה אלטרמן עורכת דין ומגשרת
אדווה אלטרמן עורכת דין ומגשרת
פניה ישירה אל אדווה אלטרמן עורכת דין ומגשרת

למעלה