משרד עורכי דין ברק אומגה

משרד עורכי דין ברק אומגה

שירות משפטי בכל אזור הדרום , באר שבע (אזור הדרום)

משרד עורכי דין ברק אומגה, משרד בוטיק המעניק שירות משפטי ללקוחותיו באזור הדרום בתחומי ההוצעה לפועל והחובות, נזקי גוף, משפט מנהלי ועתירות והמשפט האזרחי. על מנת להקל על קהל לקוחותינו, ניתן לקבוע פגישה באזור מגוריכם

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד
בשנת 2007 עורך דין ברק אומגה, עבר עם משפחתו לאזור הערבה. לאור המשבר שפקד את ענף החקלאות הקים מחאה שסחפה את המדינה בשנת 2014 - "מחאת החקלאים - מחאת הפלפלים" כך כונתה בתקשורת. כחלק מהמאבק הופיע במעל 150 אייטמים בתקשורת לרבות תוכניות בוקר, רדיו וכתבות בעיתונים המובילים בישראל.
 
במהלך המאבק נחשף עו"ד אומגה למצוקתם הרבה של אזרחי ישראל בכל תחומי החיים בדגש על השפעת יוקר המחייה על וההשפעות על מצבם הכלכלי של רבים מהאזרחים.
 
ב 2018 התמודד לראשות המועצה הערבה התיכונה.
 
בשנת 2019 החליט ללמוד עריכת דין כדי לסייע לאזרחי המדינה בשלל תחומים בהן נדרשת הבנה בחוק על מנת לעמוד על זכותם.
 
את לימודיו סיים בהצטיינות יתרה ואף נבחר כמצטיין דיקן.
 
במהלך שנותיו, תרם עו"ד אומגה באופן פעיל למאות הליכי גישור וניהל כמות ראויה לשבח של תיקי חדלות פירעון. עו"ד אומגה רואה בעיני רוחו סלילת דרך ייחודית בתחום המשפטי, תוך שמירה מתמדת על עקרונות החיים שהנחו אותו ללא הרף.
 
 
תחומי עיסוק המשרד
 
תחום ההוצאה לפועל והחובות -  בסיום לימודיו עבד עו"ד ברק אומגה כשנה וחצי במשרד, שמונה כנאמן מטעם הממונה בהליכי פירעון. כחלק מהטיפול בתיקי החייבים, למד את התנהלות החייב, היה שותף בבדיקה והכרעות תביעות החוב. סייע רבות בהקמת המחלקה למימוש נכסים של חייבים, לרבות ניהול הליך המכרזים וכן עריכת הסכמי המכר.
 
המשרד מנהל תיקים הכרוכים בהליכי חדלות פירעון, עיקולים וייצוג בתרחישים של בקשות להפטר או הסדר חובות בהוצאה לפועל. כמו כן, ניסיון בהליכי כינוס נכסים, הגבלת אמצעים ומתן ייצוג לזוכים בהוצאה לפועל. המשרד מטפל בקפדנות בצרכים משפטיים נלווים כגון ביטולי עיכוב יציאה מהארץ ועיקולים, תוך חתירה לביסוס יציבות פיננסית עבור הלקוח בתוך מאבקים משפטיים.
 
תחום דיני המשפחה - עו"ד אומגה עוסק במקצועיות ורגישות במגוון רחב של נושאים בתחום המשפחה, ובהם אימוץ ילדים, אפוטרופוס, גביית מזונות, גירושין, הסדרי ראיה, הסדרי שהות, הסכם גירושין, הסכם ממון, חוב מזונות, חלוקת רכוש, ייפוי כוח מתמשך, מזונות אישה, משמורת, ניכור הורי, סכסוכי ירושה, עיזבון, פונדקאות וכן מלווה, מייעץ ומייצג בתיקי ירושות וצוואות. 
 
תחום המקרקעין והנדל"ן - עו"ד אומגה מטפל בהצלחה בתיקים בנושאי הפקעות מקרקעין, בנים ממשיכים, בתים משותפים, הסגת גבול, הסכם שכירות, התנגדות לוועדה המקומית, חוזה מקרקעין, חריגות בניה, ליקויי בניה, מכירת דירה, משכנתא, סכסוכי שכנים, עיכוב במסירת דירה, עסקאות פינוי בינוי, עסקאות קומבינציה, פינוי שוכר, פירוק שיתוף, צו הפסקה מנהלי, צו הריסה מנהלי, קניית דירה, רישום בטאבו, רישום בית משותף, תביעת קבלן ותכנון ובניה.

תחום המשפט המנהלי והעתירות -  עו"ד אומגה בולט במתן שירותים ללא דופי בקבלת אשרות לעובדים זרים, ייצוג מעסיקים מול רשויות המדינה וליווי בבתי המשפט לעניינים מקומיים והליכי גבייה מנהליים. משרדו מטפל בתיקים הקשורים לסירוב כניסה של פלסטינים ופליטים, קנסות מנהליים ומטפל בנושאים הקשורים לרישוי נשק. מייצג לקוחות בעניינים מול רשויות מקומיות ותאגידי מים וביוב, תוך ניהול עתירות מנהליות וניהול משא ומתן מול משרד הפנים, תמיד במטרה לשמור על הצדק וההגינות בכל הליך מנהלי.
 
יתר על כן, עו"ד אומגה מנחה את לקוחותיו בתרחישים המשפטיים המורכבים הקשורים לצורות שונות של קצבאות ופנסיות, כגון קצבת ילד נכה, קצבת נכות כללית וקצבת נכות ממס הכנסה, ומבטיח כי הצדק לא רק ייעשה, אלא ייעשה בחמלה.
 
בנוסף, המשרד עוסק בייצוג לקוחות בתביעות קטנות וכן בתביעות לשון הרע.
 
 
מטרת משרד עורכי הדין ברק אומגה היא להפוך לשם נרדף לשירות משפטי מקצועי, אמפתי וערכי. נשמח לקבוע עמכם פגישת ייעוץ בה עורך דין ברק אומגה יבחן את המסמכים הרלוונטיים שלכם ויציג לכם את משנתו, לקראת הכניסה להליך המשפטי.
 
 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • דיני משפחהדיני משפחה
  • מקרקעין נדלמקרקעין נדל"ן
  • הוצאה לפועלהוצאה לפועל
  • משפט מנהלי ועתירותמשפט מנהלי ועתירות
  • לשון הרעלשון הרע

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 08/04/2024

    עו"ד ברק אומגה טיפל לנו במסמכי ייפוי כוח מתמשך. מהלך קשה ריגשי. מעבר למקצועיות שעליה אין עוררין, ברק גילה רגישות שהיינו זקוקים לה. הסביר כל הליך בדרך בסבלנות רבה וביחס אישי. ממליצה מאוד על שירותיו.
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

משרד עורכי דין ברק אומגה
פניה ישירה אל משרד עורכי דין ברק אומגה

למעלה