עמיר אושפיז - משרד עורכי דין ונוטריון

עמיר אושפיז - משרד עורכי דין ונוטריון

ירושלים 39 , קרית אונו (אזור המרכז)

עורך דין ונוטריון עמיר אושפיז חבר בלשכת עורכי הדין מאז שנת 2008 ועוסק בתחום הליטיגציה האזרחית-מסחרית, בדגש על דיני עבודה והחובות הכספיים. משרדנו הוקם בשנת 2016 בעיר קרית אונו.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עמיר אושפיז - משרד עורכי דין ונוטריון הוקם בשנת 2016, לאחר שבמשך קרוב לעשור שנים עורך דין ונוטריון עמיר אושפיז, עבד כשכיר במס' משרדים באיזור המרכז תוך ייצוג של מגוון גופים מסחריים.

 

הקו המנחה את משרדנו לכל אורך הדרך הינו כיצד ניתן למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבור הלקוח, באופן יצירתי, תוך הצגת המציאות המשפטית ללקוח כפי שהוא צריך לשמוע ולא כפי שהוא רוצה לשמוע.

כל זאת אגב ביצוע עבודה משפטית באופן היסודי והמקצועי ביותר, בעלות ראויה. 

 

כמי שלצד התואר במשפטים נושא גם תואר נוסף עם עיסוק במנהל עסקים וניהול משאבי אנוש, עורך דין ונוטריון עמיר אושפיז מקפיד שנים רבות על מעבר השתלמויות מקצועיות בנושאים שונים, זאת במטרה להגדיל באופן משמעותי את סל הפתרונות המשפטיים אותם מציע משרדנו.
 
עמיר אושפיז - משרד עורכי דין ונוטריון עוסק במגוון תחומים במשפט האזרחי-מסחרי, תוך מתן דגש על תחומי דיני העבודה, חדלות הפירעון וההוצאה לפועל.
 
המשרד מייצג לקוחות פרטיים ועסקיים כאחד, עובדים ומעסיקים, חייבים ונושים, כולם ללא יוצא מן הכלל זוכים לקבלת טיפול משפטי באופן הראוי ביותר.
 
 
 

שפות: עברית ואנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מאמרים מאת עמיר אושפיז - משרד עורכי דין ונוטריון
עמיר אושפיז - משרד עורכי דין ונוטריון
פניה ישירה אל עמיר אושפיז - משרד עורכי דין ונוטריון

למעלה