רח' מוטה גור 9, (פארק אולימפיה, בנין B, קומה 3) , פתח תקווה (אזור המרכז)
משרד עוסק בייצוג אנשי כוחות הבטחון (צה"ל, משטרה, שב"כ, שב"ס וכו`), המבקשים הכרה כנכי מערכת הבטחון וביצוג נכים בוועדות רפואיות, מחוזיות ועליונות.
משרד עו"ד צדקוני סיון הוקם בשנת 1992 ומתמקצע בייצוג את אנשי כוחות הביטחון המבקשים הכרה כנכי מערכת הביטחון וביניהם צה"ל, המשטרה, שב"כ, שירות בתי הסוהר ועוד, אל מול הגופים הרלוונטיים.
כמו כן, המשרד עוסק בייצוג נכים בוועדות רפואיות וכן בבתי המשפט השונים.
במשרד עו"ד צדקוני – סיון מטפלים אף בתביעות מול המוסד לביטוח לאומי בנושאים כגון: פגיעות בעבודה, פגיעות איבה, ונכות כללית.
במשרד מועסקים, מלבד השותפים עו"ד צדקוני ועו"ד סיון, שלושה עורכי דין נוספים אשר עוסקים בתחומים שונים וביניהם; בתחום הפלילי, האזרחי מסחרי נזיקין ועוד.
עורך הדין צדקוני ועורכת הדין סיון הינם בעל ניסיון משפטי רב, שצברו תוך עבודתם כפרקליטים בפרקליטות מחוז תל אביב, שם ייצגו את משרד הביטחון בערכאות השונות לפי חוק הנכים.
אודות שותפי משרד עורכי הדין תמר סיון:
עורך הדין עודד צדקוני: בעל תואר ראשון במשפטים LLB מאוניברסיטת תל אביב, וכן חבר בלשכת עוה"ד משנת 1987. עו"ד צדקוני הינו בוגר של השתלמויות מקצועיות רבות בנושא רפואה למשפטנים, שניתנו על ידי לשכת עוה"ד וכן על ידי הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב.
עורכת הדין תמר סיון: סיימה לימודי תואר ראשון במשפטים LLB בהצטיינות באוניברסיטת תל אביב, והינה חברה בלשכת עורכי הדין משנת 1989. עו"ד סיון אף היא הינה בוגרת של השתלמויות בנושא רפואה למשפטנים של לשכת עוה"ד וכן של הפקולטה לרפואה באוניברסיטת ת"א.
המשרד שם דגש על ערכים כמו מקצועיות, אמינות, שירותי וייחס אישי.
שפות: עברית
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בשנתיים האחרונות הייתי בשירות מילואים ממושך ואינטנסיבי . מאז חזרתי הביתה אני סובל מקשיי שינה ודריכות והתקפי חרדה, פוגע לי בבית ובתפקוד. התחלתי טיפול פרטי ואני רוצה להגיש בקשה לאגף השיקום. מה צריך לעשות? ומה אני צריך להוכיח?
פגיעה נפשית בעקבות שירות מילואים
איתמר שלום,
אם הפגיעה היא בעקבות ארועים ספציפיים בהם היי מעורב בשירות מילואים פנה ליחידה לשם קבלת דו"ח ארוע שמעיד שהארועים התרחשו ושהיית מעורב בהם. לחלופין נסה לקבל עדויות חברים שיאשרו את נוכחותך/ חשיפתך לארועים. רצוי מאוד לפנות לבדיקה/ טיפול אצל פסיכולוג או פסיכיאטר כדי שיהיה לפחות מסמך ראשוני שיעיד שאתה אכן סובל מפגיעה נפשית בעקבות המילואים. את המסמכים האלו, יחד עם טופס המפרט את ימי המילואים שלך (3010) יש לצרף לתביעה, אותה ניתן להגיש באופן מקוון.
איך ניתן להוכיח שהפגיעה הנפשית נגרמה עקב השירות הצבאי ומה המסמכים שכדאי לצרף לתביעה מול קצין התגמולים?
פגיעה נפשית
יואב שלום, השאלה שלך מאוד רחבה ... כל מקרה ונסיבותיו. צריך ראיות / עדויות לגבי המקרה או תנאי השירות שאתה טוען שגרמו לפגיעה הנפשית ותעוד רפואי שמלמד על קיומה של בעיה נפשית המקושרת לאותו מקרה או לאותם תנאי שירות.
פצעתי בתאונת דרכים כשהייתי בדרכי מהבית לבסיס אני בשירות חובה . האם אני אמור לפנות לאגף שיקום, או להגיש תביעה מול הביטוח וביטוח לאומי?
תאונת דרכים בדרך לבסיס
שגיא שלום,
במקרה של תאונת דרכים בדרך לבסיס אתה יכול לבחור בין תביעה מול הביטוח לבין תביעה מול משהב"ט. לכל מסלול תנאים אחרים (במשהב"ט נדרשת נכות 20%) והשלכות אחרות. שיטות הפיצוי שונות. כדאי להתיעץ עם עו"ד שמכיר את שני המסלולים, כדי שתבחר במה שנכון עבורך. אתה מוזמן ליצור קשר עם משרדי 03-6813322.
שלום רב, אני גמלאי של שירות בתי הסוהר (16 שנות שירות). הגשתי בקשה להכרה ב-PTSD עקב אירועים מבצעיים (איומים על חיי משפחתי ושריפות בבתי סוהר). ברשותי תיעוד רפואי רשמי ממרכז לבריאות הנפש (באר יעקב) משנת 2018 המאבחן PTSD עם כל האלמנטים (חודרנות, עוררות והימנעות) ומקשר זאת מפורשות לשירות בשב"ס. למרות זאת, הבקשה נמצאת בסטטוס `בדיקה` באגף השיקום כבר זמן רב מאוד ללא כל התקדמות או מענה, דבר שמונע ממני טיפול תרופתי וסיוע בסיסי. שאלתי: 1. האם ישנו פרק זמן מקסימלי בחוק/בנוהל לקבלת החלטה מרגע הגשת כל המסמכים? 2. אילו כלים משפטיים קיימים כדי לאלץ את קצין התגמולים לתת החלטה בתיק שבו קיימת אבחנה רפואית ברורה כבר מ-2018? בתודה מראש.
עיכוב במתן החלטה
ירון שלום,
לא כתבת כמה זמן חלף מאז הגשת התביעה לצערנו לחמת חרבות ברזל גרמה לנפגעים רבים ועקב כך לעומס גדול באגף השיקום.
קצין התגמולים אמור להוציא החלטה תוך תשעה חודשים לאחר שהתובע מילא שני תנאים:
(1) מסר מסמכים וראיות אחרות שדרש קצין התגמולים;
(2) התייצב לבדיקות.
אני מציעה לך לפנות אל קצין התגמולים ולברר האם חסר להם עוד מידע או תעוד ומהו. יתכן ותוכל לסייע בזרוז הטיפול.
