שגית שאמי, משרד עו"ד נוטריון וגישור

שגית שאמי, משרד עו"ד נוטריון וגישור

הנרייטה סולד 4, קומה 1 - קניון הקשתות, מלון לאונרדו , באר שבע (אזור הדרום)

המשרד עוסק בתחום דיני המשפחה עם ניסיון כ-20 שנים. עו"ד שאמי הינה מגשרת מוסמכת ומייצגת בתיקי גירושין, מזונות ילדים, מזונות אישה, זמני שהות, תביעות רכוש, כמו גם מוסמכת לעריכת הסכמים - ממון, גירושין, ידועים בציבור, עריכת ייפוי כוח מתמשך, מסמך הבעת רצון, עריכת צוואות, ירושות, בנוסף המשרד מייצג בתחום מקרקעין עסקאות מכר ורכישה.ניתן לקבל גם שירותי ייעוץ וייצוג במגוון נוסף של נושאים בתחומים הללו.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עו"ד נוטריון וגישור שגית שאמי עוסק בדיני משפחה, ומקרקעין, מייצגת  בבתי המשפט לענייני משפחה ובבתי הדין הרבניים בכל רחבי הארץ.

 

במשרדה ניתן לקבל ייצוג בהכנת  ייפוי כח מתמשך ועריכת מסמך הבעת רצון - שניהם לפי חוק הכשרות המשפטי והאפוטרופסות ונערכים ע"י עו"ד שאמי.

 

עורכת דין שגית שאמי בעלת משרד עו"ד, נוטריון וגישור בעלת כ-20 שנות נסיון. עו"ד שאמי היא תובעת לשעבר בפרקליטות מחוז דרום - מחלקה פלילית,התמחות. מונתה מטעם לשכת עורכי הדין לתפקיד סגנית יו"ר פורום משפחה בלשכת עו"ד במחוז דרום. בעלת שני תארים ראשונים, האחד בעריכת דין והשני במדעי התנהגות ופילוסופיה מאונ' בן גוריון. 

 

עו"ד שאמי הינה בעלת הסמכה לעריכת גישור משפחתי מטעם לשכת עוה"ד, ובעלת רישיון לנוטריון. 

 

המשרד עוסק בדיני משפחה על כל רבדיהם: 

 

✔ ייצוג לפי חוק להסדר התדיינות וסכסוכי משפחה

✔ משמורת/ אחריות הורית וזמני שהות

✔ מזונות קטינים, מזונות אשה

✔ הסכמי ממון, הסכמי גירושין

✔ עריכת צוואות, בקשות לצווי ירושה, עזבונות, ייצוג בהתנגדויות

✔ תביעות לקביעת אבהות

✔ מוסמכת לעריכת ייפוי כוח מתמשך

✔ מוסמכת לעריכת מסמך הבעת רצון

✔ תביעות רכושיות (ליווי מול אקטואר ו/או כל מוסד פיננסי/ חברת ביטוח), סעד הצהרתי, פס"ד הצהרתי 

✔ תביעות למדור ספציפי

✔ תביעות לפירוק שיתוף מקרקעין

 

ייצוג לפי חוק נוער: ייצוג בתיקי נזקקות ושינוי דרכי טיפול והשגחה. ייצוג הורי הקטינים בצווי חירום, ליווי לאורך כל ההליך: דיונים בוועדות רווחה ובביהמ"ש עד חזרת הקטין לביתו. בנוסף ייצוג וליווי בוועדות השמה מול משרד החינוך, ועדות ערר ועתירות מנהליות בנושא.

 

עו"ד שאמי עורכת גישורים בענייני משפחה מתוך ניסיון, אמונה והבנה כי ניתן להגיע לתוצאה הטובה ביותר בדרך של הסכם.

 

עו"ד שאמי מייצגת בבית המשפט לענייני משפחה וכן בבית הדין הרבני, בוועדות השמה, בוועדות החלטה ובוועדות טיפול.


תחומי עיסוק נוספים של המשרד: 

 

✔ דיני מקרקעין- ייצוג רוכשים ומוכרים בעסקאות מקרקעין לרבות בתים משותפים, חוזי מקרקעין, ליקויי בנייה, רישום בטאבו וייצוג נגד צווי הריסה. 

✔ הוצל"פ- ייצוג חייבים וזוכים בכל הקשור לתביעות מזונות או רכושיות שהם נגזרות של הליך גירושין. בביטול הגבלות רישיון נהיגה, ביטול עיקולי בנקים, ביטול עיכוב יציאה מהארץ.

 ✔ שירותי נוטריון- אימותים, עריכת הסכמים, ייפוי כח נוטריוני ועוד.

✔ עריכת ייפוי כוח מתמשך ועריכת מסמך הבעת רצון.

 

עו"ד שאמי מנהלת את משרדה תוך שימת לב ודגש ליחס אישי, מקצועיות ונחישות בייצוג הלקוחות ללא פשרות. מעניקה שירותים משפטיים בנושאים רגישים ועל כן שמה דגש על מתן תשומת לב מירבית ללקוחות בכל שלבי הטיפול בתיק. ליווי בכל שאלה או פנייה במהלך הייצוג מצד הלקוח בהכוונה מקצועית ברורה להשגת התוצאות הטובות ביותר.

 

עו"ד שאמי מאמינה בתרומה לקהילה. כחלק מכך מתנדבת במחלקה המשפטית של ויצ"ו מזה כשני עשורים.

 

 

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק
  • דיני משפחהדיני משפחה
  • מקרקעין נדלמקרקעין נדל"ן
  • גירושיןגירושין
  • הסדר התדיינות בסכסוכי משפחההסדר התדיינות בסכסוכי משפחה
  • הסכם גירושיןהסכם גירושין
  • הסכם ממוןהסכם ממון
  • ייפוי כוח מתמשךייפוי כוח מתמשך
  • ירושהירושה
  • מזונות ילדיםמזונות ילדים
  • מסמך הבעת רצוןמסמך הבעת רצון
  • ניכור הוריניכור הורי
  • צוואהצוואה
  • קביעת אבהותקביעת אבהות

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
4.9
(התקבלו 53 המלצות)
  • 18/07/2024

    עו״ד שגית שאמי ! בין כל הטירוף והתקופה המאתגרת שאני עוברת החלטתי לעצור ולומר תודה , לא בכל יום פוגשים אשת מקצוע כלכך מקצועית, מסורה , אנושית , חמה , וזמינה . הדאגה האמיתית שלך למיוצג/ת הן ברמה האישית והן ברמה המקצועית - ראויה להערכה . תודה שייצגת אותי בכלכך עוצמה , בכלכך מקצועיות , אסרטיבית ,לביאה אמיתית עבור כל מיוצג/ת שלך. עו״ד שגית שאמי את הבחירה הכי נכונה ומדוייקת שלי♥️ תודה שאת שליחה נאמנה. ממליצה בחום!!!!!
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

  • 19/06/2024

    עו"ד שגית שאמי מקצועית מאוד, ליוותה אותי לאורך שנתיים קשות מאוד. הייתה שם לתת מילה טובה ולעודד, להסביר מה התהליך וללוות. גם בדיונים הרגשתי שהיא מייצגת אותי נאמנה ולא מתפשרת על שום דבר.
    זמינות: 4
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 4.5
     

  • 05/04/2024

    בכל פניה שביצעתי לעו"ד שגית, והיו שתי הזדמנויות שונות בשני תחומים שונים, בהם זכיתי ליחס אנושי, סבלנות במתן הסברים ובמקצעיות ברמה הגבוהה ביותר. ממליץ בחום על עו"ד שגית.
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

  • 29/01/2024

    הגענו לשגית בעלי ואני לאחר חיפוש אחר עו"ד לעריכת צוואה. אל שגית הגענו במקרה ושמחנו לגלות עו"ד מיקצועית אחראית רגישה לצרכי הלקוח ולבבית. בסבלנות רבה הסבירה וענתה על כל שאלה, התאימה את עצמה לזמנים שיכולנו להגיע. אנו מרוצים מאוד וממליצים עליה בחום רב
     

  • 12/01/2024

    עורכת דין אמינה ומקצועית. טיפלה בתיק הלא פשוט שלנו (תיקי משפחה), למרות כל הקשיים שהתגלו. תודה רבה לך
     

  • 01/11/2023

    לשגית הגעתי לאחר התייעצות עם מספר עורכי דין, וכבר בשיחה הראשונה איתה הבנתי שעומדת מולי עו"ד מקצועית, רגישה ועניינית כאחד. הבינה אותי מהר מאוד ונתנה לי את מלוא הביטחון שהיא איתי לאורך הדרך ושהיא יודעת בדיוק מה היא עושה. שגית טיפלה בתיק שלי במסירות מלאה, הייתה זמינה עבורי בכל עת ועדכנה אותי בכל שלב ושלב בתהליך, וכל זה בנעימות ומקצועיות רבה! הערכתי שיקחו חודשים ארוכים לטיפול בתיק שלי (מפאת רגישותו), אך שגית הצליחה להפעיל את כל הגורמים הנוגעים בדבר ולסגור לי את התיק עם הישג מעל ומעבר למצופה ובזמן קצר מאוד. שגית, אין כמוך! אני שמחה מאוד על שהגעתי אלייך. מומלצת ביותר, אנושית, רגישה, מקצועית לאין שיעור. אני מודה לך מכל הלב על הכל 🙏
     

  • 10/09/2023

    עזרה לי בכל התהליך לרכישת דירה מא` עד ת`. כולל רישום בטאבו. תודה רבה.
     

  • 22/08/2023

    פניתי לעורך דין שגית שאמי במטרה לסיים עסקה של רכישה שלא הסתיימה בצורה תקינה ולא נרשמה בטאבו ובכך לא יכולתי לקבל את הירושה שלי. שגית הצליחה לסגור את התיק עם הישגים לטובתי בעזרת הידע המאמצים הרבים שנעשו, התיק היה תיק מאוד קשה והרבה עורכי דין סירבו לי, לעומת זאת שגית הסכימה ישר,במטרה לעזור ליתומה וקיבלתי ממנה יחס אישי, סבלני ומסור, היא פעלה בנחישות ובמקצועיות רבה, בתיק שהוא מאוד מורכב ומסובך ומלא בירוקרטיה. תמיד הכול נעשה באווירה טובה. ממליצה בחום רב על עו"ד שגית שאמי המדהימה , האמפטית, התותחית והמקצועית, עורך דין הגונה,יישרה.
     

  • 31/07/2023

    פניתי לשגית במטרה לקבל ייעוץ וייצוג בבית דין לענייני משפחה וזאת לאחר שהייתי מיוצגת ע"י עו"ד אחר שמשך אותי במשך כ-5 שנים וטיפל בי בחוסר מקצועיות. שגית הצליחה לסגור את התיק תוך חצי שנה עם הישגים לטובתי כאשר הגעתי אליה עם תיק מורכב מאוד. אציין כי זכיתי לקבל ממנה יחס אישי, סבלני ומסור בתקופה כה מאתגרת ולחוצה בחיי, היא פעלה בנחישות ובמקצועיות רבה, על מנת לסגור את התיק על הצד הטוב ביותר. כמו כן, תמיד השרתה אווירה טובה, חיזקה, חיבקה והרימה לי את המצב רוח היירוד שהייתי שרויה בו. בנוסף, נתנה לי הכוונה והסברים מדוייקים לכל צעד שנעשה בתיק והצליחה להגיע לתוצאות טובות שהציבה לה כמטרה. ממליצה בחום רב על עו"ד שגית שאמי האלופה, האמפטית, התותחית והמקצועית, פשוט מלאכית בדמות אדם. יהי רצון שיירבו עו"ד כמוך בישראל, אחת שרואה את האדם היושב מולה ומתנהגת ביושר ובהגינות.
     

  • 26/07/2023

    בס״ד שגית היקרה, תודה לך על לווי אישי , מקצועי ואנושי הכל במאור פנים ורוחב לב אנחנו מרגישים שאנחנו בידיים בטוחות את אישה מדהימה בעלת אוזן קשבת בעלת ערכים נעלים. אנו ממליצים בחום על עורכת הדין שגית שאמי .
     

מאמרים מאת שגית שאמי, משרד עו"ד נוטריון וגישור
שגית שאמי, משרד עו"ד נוטריון וגישור
פניה ישירה אל שגית שאמי, משרד עו"ד נוטריון וגישור

למעלה