חנה אטינגר משרד עורכי דין

חנה אטינגר משרד עורכי דין

שיטה 6 , גדרה (אזור השפלה והסביבה)

משרד עו"ד חנה אטינגר הנו משרד בעל ניסיון רב בתחום הנזיקין, רשלנות רפואית, מקרקעין ודיני עבודה

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 4 המלצות

על המשרד

 

עו"ד חנה אטינגר, נשואה ואם לארבעה ילדים.

 

בוגרת תואר ראשון במשפטים קרית אונו (LL.B) ותואר שני במשפטים (LL.M), מאוניברסיטת בר אילן.
משרד לדיני נזיקין ומקרקעין (נדל"ן). בכלל זה בתחום החוזי- עריכת הסכמי מכר ושכירות, בתחום הנזיקי- הגשת תביעת רשלנות רפואית, תאונת עבודה ותאונת דרכים וכן ייצוג בפני וועדות רפואיות ובתי המשפט השונים.
בעזרת בקיאות ועיסוק בשני התחומים לקוחותיי נהנים מטיפול מקצועי ומפתרונות יצירתיים הממקסמים את התוצאות.

בקיץ האחרון העתקנו את מקום מושבנו מטנא למושבה גדרה. המשרד ממשיך לשרת את תושבי באר שבע והסביבה במשרד ברח' בן צבי 11 באר שבע בתיאום מראש. בנוסף, אנו שמחים לבשר לכם כי פתחנו השבוע את משרד עו"ד חנה אטינגר בגדרה ברח' בעלי המלאכה 9, המשרד ממוקם בלב אזור העסקים של גדרה הוותיקה ואודות לשירותים מתקדמים אני מעניקה שירותים ללקוחותיי בכל רחבי הארץ.

 

עוה"ד חנה אטינגר מתנדבת בתוכנית "שכר מצווה" של לשכת עורכי הדין בישראל המעניקה שירותים משפטיים וייצוג בבתי המשפט למעוטי יכולת ללא תשלום.

 

האני מאמין של משרדנו:

אנו מאמינים כי יש להציב את הלקוח במרכז, תוך הקלה על הלקוח בביצוע מירב הפעולות על ידנו, ומתן ליווי צמוד ומקצועי של הלקוח לאורך כל הדרך.
לקוחותינו זוכים ליחס אישי וזמינות בכל שעות היממה.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 4 המלצות)
  • 31/03/2016

    חנה יצגה אותי בקניית דירה, הייתה זמינה מאוד וסייעה בכל אשר נדרש ומעבר לכך. כמו כן ייעצה לי במגוון תחומים מעבר לנדרש והתנהלה בהוגנות ובנחישות למען כל האינטרסים שלי. הרגשתי שיש לי על מי לסמוך בכל התהליך.
     

  • 02/02/2016

    חנה ייצגה אותנו בקניית דירה בבת ים. קניה מורכבת מסיבות שונות. נתנה לנו שירות אישי ומקצועי, ייעצה לנו גם בתחומים, מחוץ לתפקידה. ממליצה בחום
     

  • 02/02/2016

    אחרי אכזבות רבות מהתנהלות עורכי דין במהלך השנים הכרתי את חנה. היא זמינה מאד ללקוחות בקשר ישיר ואישי, הוגנת מבחינת שכ"ט ונלחמת כמו לביאה למען לקוחותיה. מומלצת!
     

  • 01/02/2016

    ביצענו בעזרת חנה רכישת בית והיה מעולה, שירות מקצועי ואדיב
     

חנה אטינגר משרד עורכי דין
פניה ישירה אל חנה אטינגר משרד עורכי דין

למעלה