משרד עו"ד טליה נעמת

משרד עו"ד טליה נעמת

תל אביב-יפו (אזור המרכז)

עו"ד טליה נעמת בעלת ותק של מעל 15 שנים בתחום עריכת הדין ומתמקצעת בליווי לקוחות בקבלת אזרחות אירופאית ממגוון מדינות לרבות: איטליה, הולנד, גרמניה ובלגיה.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

 

 

עו"ד טליה נעמת סיימה בהצלחה את לימודי משפטים בשנת 2005 מאוניברסיטת בר אילן, וסיימה לימודי תואר שני בפילוסופיה בהצטיינות באוניברסיטת תל אביב. כמו כן, עסקה עו״ד נעמת במחקר משפטי באוניברסיטת תל אביב בתחום משפט בין-לאומי, זכויות אדם ומשפט חוקתי והוציאה לאור ספרים בנושא איסור אפליה, גזענות ואנטישמיות.

 

 

משרד עורכת הדין טליה נעמת מספק שירות במגוון תחומים לרבות:

 

· משפחה, ירושה ועיזבונות- הסכמי ממון, אפוטרופסות, צוואות, ירושות וניהול עיזבונות.

· אזרחויות אירופאיות - דרכון איטלקי, הולנדי, גרמני ובלגי.

· רכישת נדל״ן וייצוג בבתי משפט בחו״ל בתחום האזרחות – באיטליה, גרמניה, הולנד ובבלגיה.

 

   נוסף על כך, לעורכת הדין נעמת ניסיון רב בתחום השבת רכוש ופרטי אומנות במדינות אירופה

.

 

עורכת הדין טליה נעמת מאמינה כי השירות שמקבלים לקוחותיה והמקצועיות שרכשה לאורך השנים הרבות בתחום הם אלו שמבססים את שמה הטוב ולכן שביעות רצונם של לקוחות המשרד הם מעל הכל. עו"ד נעמת בונה לכל לקוח אסטרטגיה משפטית אישית ומעניקה יחס אישי לכל אורך ניהול התיק.

 

 

עו"ד טליה נעמת בעלת ותק של מעל ל15 שנה בעריכת דין ועוסקת בליווי בהוצאת אזרחות ודרכון זר, דרכון איטלקי, דרכון הולנדי, דרכון גרמני ודרכון בלגי.

 

עו"ד טליה נעמת סיימה בהצלחה את לימודי משפטים בשנת 2005 מאוניברסיטת בר אילן, ואת הלימודי לתואר שני בפילוסופיה סיימה בהצטיינות מאוניברסיטת תל אביב. עו"ד נעמת בונה לכל לקוח אסטרטגיה משפטית אישית ומעניקה יחס אישי לכל אורך ניהול התיק.

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • דיני משפחהדיני משפחה
  • מדינות והגירה-דרכון זרמדינות והגירה-דרכון זר

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 3 המלצות)
  • 25/10/2016

    Talia helped me and my wife with filing a court petition in Italy, she was a joy to work with - kept us updated, was kind, knowledgeable, and fair. We were very happy with the results, and would recommend her, wholeheartedly.
     

  • 08/02/2016

    עו"ד נעמת העניקה לנו שירות יוצא מן הכלל- מקצועי, מהיר ואדיב.
     

  • 07/02/2016

    ממליץ בחום על טליה נעמת. היא העניקה לי ולמשפחתי ייעוץ משפטי מקצועי ואדיב. היא מומחית בתחומה, דייקנית ופדנטית, אבל גם נעימה ושירותית.
     

מאמרים מאת משרד עו"ד טליה נעמת
שאלות ותשובות מפורום דיני איטליה | דרכון איטלקי ועסקים באיטליה - משרד עו"ד טליה נעמת
נחום שאל/ה:
הוצאת אזרחות איטלקית לצאצאי מצרים
33 צפיות

שלום, לדודים שלי יש אזרחות איטלקית שהוציאו לפני כעשר שנים דרך הקונסוליה האיטלקית בארץ. ניסיתי לפנות לקונסוליה על מנת להוציא אזרחות על הסבתא שעלתה ממצרים ונתקלתי בבקשות מוגזמות. מה ניתן לעשות? תודה מראש

עו"ד טליה נעמת
עו"ד טליה נעמת

אזרחות איטלקית ליוצאי מצרים
נחום שלום, בשנים האחרונות הקונסוליה הקשיחה את נהליה לעניין זכאותם של יוצאי מצרים, בין היתר, ואם לא ניתן לספק להם מסמכים כגון ״אי התאזרחות במצרים״ או תעודת לידה של אב קדמון מאיטליה, הקונסוליה לא מאשרת את בקשת האזרחות ומפנים את המבקש לבית משפט באיטליה. אתה מוזמן לפנות אלינו וניתן עוד פרטים על התהליך הנדרש באיטליה. בברכה, טליה נעמת, עו״ד

דן שאל/ה:
הוצאת אזרחות איטלקית עבור צאצאי לוב
100 צפיות

סבא שלי למד בבית ספר איטלקי הוא ומשפחותו דברו איטלקית שוטף חלקם עלו לאיטליה הוא עלה לארץ אין בידי הוכחה לכך שיש לו אזרחות או דרכון איטלקי אך יש לו מסמכים כמו ספר טלפונים שכתב באיטלקית , עד כמה זה עוזר וכמה יש סיכויים בכלל לקבל אזרחות ?

עו"ד טליה נעמת
עו"ד טליה נעמת

אזרחות איטלקית- יוצאי לוב
דן שלום, כדי לבחון זכאות לאזרחות איטלקית, יש לבדוק שנת לידה של סבא בלוב, ועוד כמה פרמטרים. הייתי מציעה לך לפנות לעו״ד מומחה בתחום ולבדוק זכאותך. בברכה, טליה נעמת, עו״ד

משרד עו"ד טליה נעמת
פניה ישירה אל משרד עו"ד טליה נעמת

למעלה