משרד עו"ד שלומי בוני

משרד עו"ד שלומי בוני

הדרור 34 , ראש העין (אזור השרון והסביבה)

עו"ד שלומי בוני יוצר עבור לקוחות המשרד מעטפת מגן כוללת במגוון תחומי המשפט לרבות הליכי הוצאה לפועל, פשיטות רגל מקרקעין ונדל"ן.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

עורך הדין שלומי בוני סיים בהצטיינות את לימודי התואר ראשון במשפטים וכמו כן בעל תואר ראשון נוסף במדעי ההתנהגות. את דרכו בעולם המשפט החל במשרד עו"ד כהן, וילצ'יק, קמחי את גרוס כהן. בהמשך דרכו עבד כעורך דין במשרד עו"ד שילנסקי ושות'. כיום עורך הדין שלומי בוני בעל משרד עצמאי המייצג לקוחות עסקיים כמו גם לקוחות פרטיים בערכאות המשפטיות השונות.

 

המשרד מעניק שירותי משפט בהליכים שונים לרבות:

 
  • מקרקעין נדל"ן - פינוי שוכר, פירוק שיתוף, סכסוכי שכנים, עסקאות מכר וקנייה ועוד.
  • הוצאה לפועל - גבייה משפטית, תביעות, התגדויות, ייצוג זוכים, ייצוג חייבים, טענת פרעתי ועוד.
  • פשיטות רגל
     
עורך הדין שלומי בוני ביסס את שמו הטוב וקידם את פעילות המשרד ע"י התמקדות בטובת הלקוח העומדת בראש מעייניו של המשרד. עורך הדין שלומי בוני מעניק ללקוחותיו את מלוא תשומת ליבו בכל שלבי ההליך ומשתפם לאורך כל שלבי ההליך המשפטי.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 29/10/2017

    עו"ד בוני ליווה אותי במספר תיקי הוצאה לפועל נגד חייבים וערבים. עו"ד בוני יסודי ומקצועי, בעל ניסיון עשיר וידע רחב בתחום פשיטות רגל והוצאה לפועל, טיפול אישי ומסור. מומלץ בחום!
     

מאמרים מאת משרד עו"ד שלומי בוני
משרד עו"ד שלומי בוני
פניה ישירה אל משרד עו"ד שלומי בוני

למעלה