משרד עו"ד ושמאי כפיר גויטה

משרד עו"ד ושמאי כפיר גויטה

ארלוזרוב 16 , רמת גן (אזור המרכז)

עו"ד ושמאי כפיר גויטה חי את עולם המשפט והמקרקעין מזה שנים רבות ובעל ידע רב בתחום, משרדו נותן מענה בנושאים: מקרקעין, משפט אזרחי ומסחרי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עו"ד כפיר גויטה הינו שמאי מוסמך ובעל ניסיון וידע רב בתחום המקרקעין נדל"ן. במרוצת השנים בהן עוסק בתחום, בנוסף להשכלתו הנרחבת בתחום השמאות טיפל עו"ד גויטה במאות תיקים מורכבים ורכש ידע מעשי רב המשמש היום את קהל לקוחותיו באופן אקסקלוסיבי בקבלת השירות והידע העדכני והמקצועי ביותר בהליכים השונים.

 
עורך הדין גויטה מעניק שרותי משפט בתחומים:
  • מקרקעין נדל"ן ומיסוי מקרקעין - סיוע ללקוחות פרטים בהליכי מכירה וקנייה של נכסי מקרקעין, לרבות עריכת חוזי מכר, רישום בטאבו וטיפול מול רשויות המס, פינוי שוכר, פירוק שיתוף, ייצוג לקוחות פרטים כמו גם חברות בתחומי הפינוי בינוי, תמ"א 38 ועוד.
  • מסחרי ועסקים - אגודות שיתופיות, הקמת שותפות, עריכת חוזים עסקיים וטיפול במקרים של הפרת חוזה, רישוי עסקים, הרמת מסך, רכישת חברות, הקמת חברה, פירוק חברות ועוד
  • דיני עבודה - ייצוג מעסיקים כמו גם ייצוג עובדים בפגיע בזכויות העובד, זכויות נשים בהריון, הרעת תנאים, פיצויי פיטורין ועוד.
  • הוצאה לפועל - גביית חובות וייצוג זוכים כמו גם ייצוג חייבים בהליכי פשיטת רגל, איחוד תיקים, טענת פרעתי ועוד.

במשך השנים סיפק עורך הדין גויטה מענה משפטי לחברות המובילות במשק הישראלי והכיר כי שירותו אינו מסתיים במתן הידע המשפטי אלא, ביחס הניתן ללקוחותיו, הזמינות. וכן, כי ההצלחות וההערכה לה זכה, הן הממשיכות את שמו הטוב ועל כך שם דגש מול כל לקוח ולקוח.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משרד עו"ד ושמאי כפיר גויטה
פניה ישירה אל משרד עו"ד ושמאי כפיר גויטה

למעלה