בתאריך 18/10/17 היה אמור להגיע אליי שליח בין השעות 09:00-13:00 על מנת להביא לי כרטיס אשראי של לאומי קארד.
בשעה 12:48 נשלחה לי הודעת סמס מחברת FEDEX כי השליח יאחר ויגיע בשעה הקרובה, לכן המתנתי שעה נוספת לצערי, השליח לא הגיע ויצר עימי קשר רק בשעה 16:48 שהוא בדרך אליי, כעסתי מאוד והבהרתי לו שאני כבר לא בבית ושאלתי מדוע לא הגיע בין השעות שהיה אמור להגיע התגובה שלו היתה "היה לי מלא עבודה" , תשובה שאינה מספקת אותי כלל וכלל, זה לא יתכן שאני אמתין בבית במשך 4 שעות (מאחר והודיעו לי בהודעת סמס שהשליח יאחר) ובסופו של דבר לא יגיע השליח
האם לפי חוק ההגנת הצרכן מגיע לי פיצוי כספי על סך 600 שקל מאחר והשליח יצר עימי קשר טלפוני אחרי כמעט 4 שעות מעבר לזמן ההמתנה, ומאחר וכבר לא הייתי בבית כי בשעות האלה אני בעבודה לא סופק לי כרטיס האשראי מכיוון שאת כרטיס האשראי יכול השליח לתת לי בלבד ולא לאף אחד מבני ביתי.