פוטרתי ב1/10 כאשר עבדתי ביום זה משמרת מלאה.המעסיק שלי טוען שבגלל שעבדתי (מספיק שיום אחד)בחודש זה -תשלום הפיצויים יתבצע רק ב-10/11.האם זה נכון?
פיצויי פיטוירם צריכים להיות משולמים תוך 15 יום מהפיטורים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד אורטל עמר 055-4532821
הסיבה שניתנה לי לכך היא שהם מרכזים את כל התשלומים,של עוד זכאים,ביחד ומבצעים את התשלום לכולם באותו מועד.
אם אני מסכימה לקבל את הפיצויים במועד שהמעסיק קבע-שזה חודש וחצי ממועד הפיטורין,האם אני יכולה להיפגע מזה?
תשובת המעסיק אינה משנה את העובדה שאת צריכה לקבל את פיצויי הפיטורים עד 15 יום.
כמובן שאת יכולה לדרוש מהמעסיק שישלם את הפיצויים במועד.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד אורטל עמר 055-4532821
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
