אני מאוד מודה לעו"ד
ענית לי שאם אני עובדת במלון כל השבוע(א-ו)=46,5 שעות וגם שבת,יכול להיות בבוקר וגם מ-15 עד 23,30 שאלתי איזה אחוזים צריכים לקבל
קיבלתי תשובה שבשבת בוקר - 200%
שתי שאלות,אם אפשר
- 200%- עפ"י איזה חוק?
- ואם עובדים מ- 15 עד23,30 - איזה אחוזים צריכים לקבל?
נא לפרט
תודה רבה
מלכה
הייעוץ כאן הינו ייעוץ ראשוני, ואנו לא נכנסים לתוך כל מקרה ומקרה.
אך לשאלתך, מוצ"ש הינו שכר רגיל לכל דבר.
ועל פי חוק שעות עבודה ומנוחה ועפ"י ההלכות הפסוקות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין 055-4532759
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין 055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
