מהו הסכום המקסימאלי להיום עבור פיצוי בגין כב וסבל והיכן ניתן להתעדכן בשינויים לגבי סכום זה
תודה רבה
כ - 15,000 ש"ח עבור 10% נכות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
למירב שלום
בכל הקשור לנפגעי תאונות דרכים
הסכום מתעדכן מפעם לפעם
כרגע בנפגעים עד גיל 30 מדובר
ב15,500 ש"ח
הכוונה הינה שהפיצוי שניתן בתיק 10% עבור הכאב וסבל משמש כרף עליון לכל הנפגעים בפציעות ללא נכות
כגון שבר בצלע שבדרך כלל לא מותיר אחוזי נכות המקסימום שהנפגע יקבל עבור כאב וסבל הינו עד 15,500
בתיקים המבוססים על נזק גוף
ועילת התביעה הינה פקודת הנזיקין
אין מגבלה לכאב וסבל
בברכה
עו"ד נריה כהן
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
