שלום - אנחנו נוסעים כל יום בהסעה לעבודה. אתמול הייתה התנגשות עקב אי שמירת מרחק. אני וחברתי הרגשנו כאבי צוואר קשים ופנינו למיון. במיון שוחררנו עם ימי מחלה. עשו לנו צילומים. את מי תובעים במקרה כזה כי יש לי כאבים עדיין וקושי בתזוזה בצוואר. תודה
קוני, שלום.
תאונת דרכים בדרך לעבודה הינה תאונת עבודה לפי חוק הביטוח הלאומי, ועל כן עליך למצות את ההליכים בביטוח הלאומי ולקבל מה שמגיע לך ממחלקת פגיעה בעבודה בגין ימי אי הכושר ולפעמים גם ממחלקת נכות מעבודה במידה ומדובר בפגיעה של ממש שמותירה נכות לצמיתות.
יחד עם זאת, את ההשלמה על תשלומי הביטוח לאומי את פונה לקבל מחברת ביטוח החובה של רכב ההסעות שנסעת בו לעבודה ואז אירעה התאונה, וזאת בגין כאב וסבל שהביטוח לאומי לא משלם ככלל ובגין ההשלמה על ימי האי כושר ועזרת הזולת ועוד.
בברכה, עו"ד זמירו עזמי, קלנסווה.
לקוני שלום
בעיקרון ישנה עילת תביעה כנגד חברת הביטוח שביטחה את הרכב
שבו נסעתם , בביטוח חובה
הפיצוי הינו על כאב וסבל , על הפסדי שכר במידה והיו , הוצאות
מאחר ומדובר גם בתאונת עבודה הרי שיש צורך לפנות לביטוח הלאומי במקביל בתביעה לדמי פגיעה , יש צורך להצטייד בטופס ב.ל 250 מהמעביד וכן באישור משטרה שבו יופיעו פרטיכם בתור נפגעות
הביטוח לאומי אמור להכיר באירוע כתאונת עבודה ולשלם דמי פגיעה על ימי ההעדרות מהעבודה
הביטוח לאומי לא משלם את מלוא הפסדי השכר ולכן את ההפרש צריך לתבוע מחברת הביטוח
בתיקים שבהם יש פגיעה משמעותית יש אפשרות להבדק על ידי רופא בית משפט או לגשת לועדה רפואית של המוסד לביטוח לאומי כדי לבדוק אם נותרו אחוזי נכות
בברכה
עו"ד נריה כהן
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
קוני שלום,
ניתן לתבוע את המבטחת של רכב ההסעות בביטוח חובה.
תבקשו ממנו את תעודת ביטוח החובה וצלמו אותה., יש לגשת למשטרה לדווח על התאונה. ולפנות לעו"ד.
בהצלחה
סיגל רייך-הלל, עו"ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
