שלום,
לפני מספר ימים פגעתי בש.ג. בבסיס צבאי כשנכנסתי עם מכוניתי לבסיס. הש.ג. טופל במרפאה ופונה במסגרת צבאית לבי"ח וקיבל חמישה ימי גימל על חבלה ברגל.
התאונה נגרמה עקב חוסר תשומת לב שלי, אך השומר עמד במקום אסור על פי הנהלים - בין העמדת שומר לכביש במקום בתוך העמדה (עמדה שנבנתה בכדי להגן על השומרים). בנוסף, הטיפול הרפואי נעשה כולו במסגרת ובעלות צה"ל.
שאלותי - האם הוא זכאי לתבוע את הביטוח שלי (נהגתי ברכב פרטי)? אם כן, בהתחשב בכך שהוא לא ספג שום נזק כספי, מה הוא זכאי לדרוש? האם העובדה שהוא לא מילא את נהלי הבטיחות תעמוד לנגדו בתביעה שכזאת?
תודה,
עמרי
עומרי שלום,
הנפגע יכול לתבוע את ביטוח הרכב שלך ביטוח החובה.
לא ידרש ממך דבר, לא תפסיד פרמיה, והביטוח לא יגבה ממך דבר.
בהצלחה
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
אך שתי שאלותי האחרות נותרו:
1. בהתחשב בפגיעה הקלה ובהעדר אובדן כספי אישי או אובדן הכנסה, מה הוא יכול לדרוש מהביטוח?
2. האם רשלנותו האישית שתרמה לגרימת התאונה תעמוד לחובתו?
תודה שוב,
עמרי
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
