אישתי עבדה כאחות אחראית באחד המרפאות בירושלים.
עומס גדול ואחריות הביאו אותה
להתמותתות שגרמו למצב של הדיכאון
ופסיכוזה.
כרגע היא בחופשת מחלה ומטופלת אצל פסיכיאטר וטיפול תרופתי.
ברור שלא תוכל לחזור למקום עבודתה ולתפקיד הניהולי.
לפחות בשנים הקרבות.
האם יש מקום לתביע של ביטוח לאומי?
או גורם אחר?
תודה מראש
אלכס
אלכס שלום,
צריך לבדוק מה מקור ההתמוטטות, אם אכן מדובר בפגיעה עקב העבודה, ברור שניתן וצריך לתבוע את ביטוח לאומי, וגם את המעביד ככל שישנה רשלנות.
מלבד זאת יכול שיש לה ביטוחים פרטיים, ביטוח חיים, ביטוח מחלות וכד'
כדאי לבדוק.
אשמח לעזור
סיגל רייך-הלל, עו"ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
