שלום רב,
עקב תאונת דרכים שהיא גם תאונת עבודה שכרתי עו"ד שמטפל ועוזר המון בעניין. המקרה אירע לפני 4 שנים ומטופל מול הביטוח לאומי וחברת הביטוח.שאלתי היא איך פרט לפיקסוס מסמכים ודיבור פעם בכמה זמן עם העו"ד אני בודק שהוא עושה עבודתו נאמנה.אני שואל עכב כך שהתביעה נמשכת זמן רב וכל פעם נאמר לי שזה בתהליכים וזה עדיין לא הגיע לפשרה או משפט.
דני שלום,
אתה יכול לבדוק באתר בתי המשפט לפי מס' תיק, היכן עומד תיקך, וכן אתה יכול להתקשר לביטוח לאומי ולבדוק גם שם.
בהצלחה
סיגל רייך - הלל, עו"ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
