ביום חמישי נפגעתי בתאונת דרכים. פוניתי ע"י אמבולנס לחדר מיון. לאחר צילומים ובדיקת סי טי צוואר אובחן לי נקע בקרסול ונאמר לי כי יש לי מכות יבשות שיכאבו במהלך השבוע ויעברו. נכון להיום, הכאבים בגב בצוואר ובראש הם איומים. אני ממתינה שיעברו עם משככי כאבין בינתיים. מה הדברים שאותם עלי לעשות ולאן לפנות? אשמח לשמוע מכם תשובה.
תודה, טלי
טלי שלום,
ראשית אם הכאבים אכן חזקים את חייבת לפנות לרופא משפחה/אורטופד ו/או לגשת שוב למיון.
בלי קשר את צריכה להגיע למשטרה ולדווח על התאונה, ואח"כ בשלב מאוחר יותר כשתרגישי טוב יותר לעורך דין.
בהצלחה והרבה בריאות
סיגל רייך-הלל, עו"ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
