שלום רב,
בתאריך 7.02 עברתי תאונת עבודה. נפלתי מהסולם ועקב כך נגרם נזק לגיד האגודל ביד ימין.הנזק אשר נגרם לא ידוע עד בדיקת אולטרסאונד ב10.03. עד אז אני ממשיך בחופש מחלה. השאלה שלי היא האם המעסיק אמור לשלם רק את ימי העבודה או גם מספר ימים לאחר תאונת העבודה ? תודה מראש, דן
דן שלום,
לא הבנתי את שאלתך
אתה בחופשת מחלה משך חודש ימים?
יש להגיש תביעה למוסד לביטוח לאומי, נפגעי עבודה והם אמורים לשלם לך את ימי ננעדרות, כל התקופה ועד ל 90 ימים, ככל שהמעביד לא משלם.
החלמה מהירה
סיגל רייך - הלל, עו"ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
