אישתי עברה ניתוח קיסרי לפני שנתיים במהלכו חטפה זיהום וקיבלה אנטיביוטיקה שהרסה לה את מערכת האיזון היא כבר שנתיים לא מתפקדת לכאורה היא "יכולה" לתפקד מבחינה פיזית אולם היא סובלת מסחרחורות קשות שלא מאפשרות לה כמעט לזוז מיותר לציין שהיא לא יכלה לעבוד ובשנתיים האחרונות הלכה כבר בלי להגזים ל100 רופאים שונים כולל מומחים לעניין(סחרחורות) אולם אף אחד לא עזר לה... האם יש אפשרות לפחות לקבל עזרה או לתבוע ביטוח לאומי או מגוף כלשהו? מי שיודע מה אפשר לעשות בנידו או להפנות אותנו לגורם שמבין אשמח מאוד לעזרה...
ד.א-יש מצב גדול שיש בכלל קייס לתביעה נגד בי"ח על רשלנות רפואית עם מי אפשר להתייעץ בנידון?
משה שלום,
אשמח לעזור
צור עימי קשר
סיגל רייך - הלל, עו"ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
