ביום חמישי שעבר בעת הליכה מהירה לשם עבודתי בשעת העבודה בחוץ סיבבתי את רגלי ומיד לאחר מכן לא יכולתי ללכת כלל על הרגל
הרופא שלחני לאולטרא סאונד וניקבע על פי דבריו נזק למינסקוס שבועיים מחלה וטיפולים האם יש סיכוי להכרה לתאונת עבודה? ניתן לי אתמול טופס בד250 האם לרשום כך ולהחתים את המנהלת שלי שלא ראתה המקרה אך ראתה אותי כ20 דקות לאחריו סובל והלכתי הביתה באמצע העבודה תודה לתשובתכם הדחופה משום שמחר אני אמור להחתים הרופא על הטופס הנ"ל
אבי שלום,
יש להחתים את המעביד על בל 250
ולקבל מהרופא תעודה ראשונה לנפגע בעבודה
ולהגיש תביעה לביטוח לאומי.
האם סיבבת את הרגל עקב מכשול במדרכה?
בהצלחה ואשמח לעזור
סיגל רייך-הלל,עו"ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
לא שאני זוכר .פשוט תןך כדיי הליכה שאני הולך לשם עבודתי באמצע העבודה בחוץ קרה המקרה עד שלא יכולתי לידרוך כלל על הרגל בדיאגנוזה הרפואית כתבו חשש לנזק מניסקאלי בקרן המדיאלי{אולטרסאונד}והיסתיידות באינסרציה של הגיד והוסיף הרופא בתחילת הדף כי אני רץ על בסיס קבוע וזאת לאחר שיחתנו על משקל יתר תוך כדיי בדיקה יש פגם בכתוב?
אתמול הייתי אצל הרופא והוא נתן לי חופשת מחלה עוד שבועיים עם דוח תאונה ריאשוני וכשאמרתי לו על הריצה שרשם פטר את זה במאומה
אבי, אם התאונה ארעה בדרך לעבודה
ישירות ללא סטיות בדרך, אז זו תאונת עבודה, ואכן לריצה אין משמעות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
לאבי שלום
אם הפגיעה אירעה בעת עבודתך
הרי שהיא צריכה להיות מוכרת כתאונת עבודה
עליך להצטייד בטופס ב.ל 250
מהמעביד
וכן לדווח לקופ"ח על האירוע כתאונת עבודה
האם תנאי עבודתך גרמו לפציעה
או סיבה אחרת ?
בברכה
עו"ד נריה כהן
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
