לא ענית לי על שאלתי. במידה והוכיח כי האישפוז הכפוי של באברבנאל נעשה בניגוד לחוק.האם צריך להוכיח נזק או שמספיק לקבל פיצוי על עוגמת נפש. שוב, תתיחסי לשאלה כאילו אכן האישפוז לא היה כדין.
לליאור שלום
האם שלילת חירותו של אדם שלא כדין אינה נזק כשלעצמו ?
כוונתך הינה , ככל הנראה , מהו שיעור הנזק
אם מדובר בנזק שנותר לצמיתות הרי שיש צורך בחוות דעת רופא במקרה שמדובר באירוע/ים שלא הותירו נזק לצמיתות הרי במידה ויש עילת תביעה הנזק מוכח באמצעות המסמכים הרפואיים
פגיעת גוף / נפש היינו לתבוע על הכאב והסבל
בברכה
עו"ד נריה כהן
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
