ניתנה פסיקה בבית משפט לשלם לתובע תשלום תכוף.בית המשפט העביר לעו'ד סכום בתוספת שכר הטירחה.עו'ד ניכה 13% מהסכום הגבוה.האם זה בסדר?
לעדי שלום
אם מדובר בסכום שנקבע בהליך משפטי היינו ניתן פסק דין אזיי
שכ"ט צריך להיות 13%+מע"מ
תיקים שמסתיימים בהסדר ללא הגשת תביעה בבית משפט שכ"ט
הינו 8%+ מע"מ
תיקים שבהם הוגשה תביעה לבית משפט והסתיימו תוך ההליך המשפטי בטרם ניתן פסק דין שכ"ט הינו 115+ מע"מ
בברכה
עו"ד נריה כהן
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
לעדי
נפלה טעות סופר בתשובתי
כוונתי הייתה שאם הוגשה תביעה
והתיק הסתיים ללא פסק דין במהלך ניהול ההליך המשפטי אזי
שכ"ט
11%+ מע"מ
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
היות והתשלום תכוף משולם בתחילת הדרך האם הוא גובה את השכר כבר בעת התשלום או בסוף התביעה ואם כן האם הוא אמור לנכות שכר טירחה מהסכום הגבוה או מהסכום שבית משפט פסק הווה אומר ללא תוספת של שכר טירחה שבית משפט הוסיף
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
