גנב רכב נתבקש ע"י ניידת תנועה לעצור לבדיקה שגרתית. הנהג המפוחד נמלט והתפתח אחריו מרדף במהלכו התנגש הנהג בעמוד חשמל ונהרג במקום. האם ישנו איסור מרדפים בחוק? בנהלי המשטרה? האם ישנה עילה נזיקית כלפי המשטרה? האם קיימת לתלויים זכות עפ"י חוק הפלת"ד? בהנחה שאכן מגיע פיצויי מביטוח הרכב האם הוא יקוזז מהפיצויי בתביעה הנזיקית כנגד המשטרה? אודה למי שיוכל לענות על כל השאלות
מרדכי שלום רב,
יש כאן כמה בעיות משפטיות שצריך לבדוק אותם.
לגבי תביעת תלויים, אם ישנם תלויים, ניתן לבפנות למל"ל בתביעת תלויים.
יש צורך בייעוץ משפטי בכדי לבחון כמה שאלות משפטיות העולות מן הסיפורץ
אשמח לסייע בכל שיידרש
ויוי-חביבה ארגמן, עו"ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
