החלקתי בעבודה כבר שבועיים אני בבית מתחילה פיזוטרפיה אין לי שבר אך יש לי כאבים.
את מי אני תובעת?
האם אני יכולה לתבוע את חברת הנקיון שהשאירו מים?
מיטל שלום,
את יכולה לתבוע את ביטוח לאומי, על ימי העדרותך ואם תיוותר נכות.
ככל שהיתה רשלנות של חברת הניקיון ניתן לתבוע גם אותה.
החלמה מהירה
סיגל רייך - הלל, עו"ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
למיטל שלום
עלייך להצטייד בטופס ב.ל 250
מהמעביד ולתבוע את הביטוח לאומי
בתביעה לדמי פגיעה - לעצם ההכרה
וכן לתשלום בגין ימי העדרותך
עלייך לדאוג שימי המחלה שלך ידווחו כתאונה בעבודה היינו
שתקבלי תעודה רפואית לנפגע בעבודה
בנוסף ואם מתברר כי קיימת פגיעה של ממש רצוי לשקול תביעת נזיקין כנגד הגורם האחראי
להחלקתך וחברת הביטוח של אותו גורם
בברכה
עו"ד נריה כהן
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
