הייתי מעורב בתאונה (פגעתי ברכב מלפני + בעמוד) ,הרכב הוגדר כטוטל-לוס ונפתחה הכרית אוויר, פוניתי ע"י אמבולנס לקפלן ובבדיקות לא נראו שברים או פגיעה חמורה,סבלתי מכאבים בשכמות ובעורף ("צליפת שוט"), ,נרשמו לי 7 ימי מחלה בהם לא עבדתי ,האם ניתן לתבוע את הביטוח (ברשותי ביטוח חובה,צד ג' ומקיף) לפיצויים בעקבות כך?
ניתן לתבוע את חברת הביטוח המבטחת את רכבך בביטוח חובה,
ומגיע לך פיצוי כספי.
המון בריאות
סיגל רייך - הלל, עו"ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
לאבי שלום
גם במקרים שלא הותירו פגיעה לצמיתות ניתן לתבוע פיצוי על כאב וסבל וכן הפסדי שכר והוצאות
לדעתי
אין למהר בדרישת פיצוי , אם התאונה אירעה לפני זמן קצר
יש צורך בבירור רפואי האם מדובר בפגיעות חולפות או שעדיין קיימת בעיה רפואית ורק אז לגבש עמדה
בברכה
עו"ד נריה כהן
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
