אני עובד בחקלאות. כלי העבודה שלי הוא טרקטורון. יום חמישי שעבר התהפכתי עם הטרקטורון במהלך עבודתי כשעליתי על סלע שהיה מונח באמע הדרך שלי והיה מכוסה בשיח "חרדל" (שזוהי רשלנות של המעסיק שלי שלא סילק את הסלע מאמע הדרך!) נפגעתי בגבי בברכי ובכף רגלי אני עוד לא יודע מה מידת הנזק. המשכתי לעבוד כמעט כרגיל עד שהיום באמצע יום העבודה לא יכולתי ועקב הכאבים פרשתי הביתה. מה ואת מי לתבוע עכשיו על רשלנות ופיצויים?
ליומי שלום
יש להניח שהטרקטורון מבוטח בביטוח חובה , בנסיבות אילו קיימת לך עילת תביעה על פי חוק הפיצויים - נפגעי תאונת דרכים
כנגד חברת הביטוח
בנוסף זכויות כלפי המוסד לביטוח לאומי
יש להגיש תביעה להכרה כנגד הביטוח לאומי
אוכל לסייע לך
בברכה
עו"ד נריה כהן
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
