שלום, אני עצמאית ומעדתי ויש לי נקע בקרסול הימני, עשיתי צילומים ובדיקות ונקבעה לי מנוחה, כרגע עברו 8 ימים ואני מעריכה שאוכל לחזור לתפקד עוד כשבוע, אני מבוטחת כנגד פציעות רק לאחר תקופה של כשלושה חודשים(כנראה לא כולל נקע). לשאלתי האם אפשר לפנות לביטוח לאומי או לגורם אחר כדי לקבל איזשהו פיצוי?
תודה, גלית
גלית שלום,
אם מדובר בתאונת עבודה את יכולה לפנות למוסד לביטוח לאומי.
לגבי הפוליסה האישית שלך, יש להמתין ולבחון את הנזק לאחר 3 חוד' על מנת לשקול המשך הליכים.
אם יש לך פוליסה של תאונות אישיות, כדאי לשקול הגשת תביעה במידה ויוותר לך נזק.
בברכה,
משה טייב, עו"ד
לב-טייב משרד עורכי דין
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
שלום
אם התאונה אירעה בדרך לעבודה בחזרה ממנה או תוך כדי עבודה הרי שיש לך זכות להכרה כנפגעת בעבודה
במידה והתאונה אירעה בלי זיקה לעבודה
הרי שאת יכולה לתבוע מהביטוח לאומי דמי תאונה במסגרת תביעה לדמי תאונה ובתנאי שפנית לטיפול רפואי בתוך 72 שעות ממועד הפציעה וכן במידה והתביעה מוגשת בתוך 90 יום מיום הפציעה
לגבי פוליסות פרטיות
יש לבדוק את תנאי הפוליסה היטב
ולבחון מהם זכויותייך
אם נפלת עקב מיפגע כלשהו הרי שיש צורך לבדוק אם קיימת עילת תביעה כנגד אותו גורם
בברכה
עו"ד נריה כהן
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
