שלום! עברתי תאונת פגע וברח באיזור עפולה ויש נזק גדול לרכב והחברת השכרה מחייבת אותי את מלא סכום התיקון (שהוא בתוך ההשתתפות העצמית) אשמח לקבל עזרה
תודה רבה
אריאל שלום,
על מנת להשיב על השאלה נצטרך יותר פרטים.
יש לבדוק את פוליסת הביטוח של החברה.
לאחר מכן לבדוק את החוזה שחתמת מול חברת ההשכרה.
רק לאחר עיון בהם יהיה אפשר להמליץ על המשך פעולה.
הייתי מציע לך לפנות לעורך דין המתמחה בתחום.
בברכה,
משה טייב, עו"ד
לב טייב משרד עורכי דין
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
תודה
החברת השכרה טוענת שנזק הנמוך מסכום ההשתתפות אין ביטוח ועל השוכר לשלמו
ולמעשה הם מגובות בביטוח על הכל
ורציתי לדעת אם יש אפשרות לתקן את הנזק במוסך מורשה בהרבה פחות כסף
האם אני צריך לשלם את המחיר שלהם
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
