אני בעל עסק, נפגעתי בעבודתי כתוצאה מנפילה. חברת הביטוח טענה כי אני גם המבטח וגם המבוטח ועל כן אני לא יכול לתבוע . הפוליסת הינה פוליסת חבות. בשנה של התאונה אבי גם היה המבטח אבל כיום איננו בחיים והעסק עבר לניהולי.
שאלתי האם מגיע לי בכל זאת פיצויים?או בגלל שבפוליסה אני מצויין כעובד וכמעביד אינני רשאי לקבל את הפיצויים. אציין שבתקופה של התאונה אבי נתן לי תלושי שכר והייתי עובד שלו..אבל בפוליסה צויין אחרת..
פוליסת אחריות מקצועית מכסה את העובד במקרה בו המעביד התרשל ונגרם לעובד נזק.
נראה שבמקרה שלך, לא יכול להיות כיסוי שכן אתה המעביד.
בכל מקרה ניתן לפנות לביטוח לאומי וכן לפוליסת ביטוח חיים, אי כושר ונכות מתאונה/תאונות אישיות.
בהצלחה
סיגל רייך-הלל, עו"ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
פוליסת אחריות מקצועית מכסה את העובד במקרה בו המעביד התרשל ונגרם לעובד נזק.
נראה שבמקרה שלך, לא יכול להיות כיסוי שכן אתה המעביד.
בכל מקרה ניתן לפנות לביטוח לאומי וכן לפוליסת ביטוח חיים, אי כושר ונכות מתאונה/תאונות אישיות.
בהצלחה
סיגל רייך-הלל, עו"ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
לגל שלום
תביעות נזיקין רבות המבוססות על רשלנות מעביד מתנהלות במקרים רבים כשיש למעביד פוליסה מסוג חבות מעבידים
העובדה שיש ביטוח איננה מבטיחה פיצוי אוטומטי העיקרון הינ ו שצריך להוכיח חבות מעביד היינו שהמעביד התרשל במקרה שלך יש זהות בין המעביד לנפגע דהיינו ביום התאונה אתה היית המעביד בפועל לפיכך אין לך זכות תביעה על פי הפוליסה
הפוליסה נועדה לכסות תביעות של עובדים , במקרה זה אתה הוא האחראי על הבטיחות בעבודתך שכן על פי הפוליסה אתה גם המעביד
יש לך זכויות מול המוסד לביטוח לאומי , בנוסף בדוק קיומם של ביטוחים פרטיים
בברכה
עו"ד נריה כהן
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
