שלום.
יש לי עסק של מסגרות לתמונות. העסק בעל מוניטין ופועל מעל 10 שנים. יום אחד הגיעה לקוחה שביקשה מסגרת לתמונה. התמונה הייתה די ישנה ועושיה מנייר דק וקרתה טעות אנוש וחלק קטן מן התמונה נקרע. התנצלנו מייד אל הלקוחה אמרה שזוהי תמונה יקרה ובת מעל 20 שנה וכי היא רוצה שנצפה אותה בעלות התמונה. מה עושים?
במידה ונקטת בכל כללי הזהירות
וביצעת את העבודה באופן מקצועי
הרי שניתן יהא להתגונן כנגד תביעה עתידית במידה ותוגש
לחלופין ובמידה והלקוחה מבקשת פיצוי שנראה לך סביר תוכל לשקול אם אתה מעונין לפצותה
העובדה שהלקוחה אומרת שמדובר בתמונה יקרה לא מוכיחה שטענותיה נכונות , ישנם מומחים היכולים להעריך את שווי התמונה והנזק שנגרם
בברכה
עו"ד נריה כהן
בהתאם להוכחת
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו 053-6262269
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
