שלום רב
הייתי מעורב בתאונת דרכים אני לא אשם בתאונה אלא הצד השני הוא הפוגע
הרכב שלי ניזוק וגם הרכב השני ניזוק יש גם נפגעי גוף
לצערי שני הרכבים בשוגג ללא ביטוח חובה
אין עדים לתאונה וגם לא הגיעה משטרה
הבנתי שאני יכול להגיש תביעה מכח הנזיקין על הנזק שנגרם לי
רציתי לדעת במה זה כרוך?
האם בנסיבות זה מומלץ?
מה אני צריך לעשות כדי להוכיח שהצד השני אשם בתאונה ?
תודה
אנא הבהר האם אתה מדבר על נזק רכוש לרכב, או נזק גוף?
ביטוח מקיף היה?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
בלי מקיף
ככל שלא מדובר בנזק גוף רציני, לא הייתי נכנסת להרפתקאה הזו.
רק בריאות
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
תודה על התשובות
באותו הערב הגעתי לטיפול רפואי ויש לי נזק רציני בכתף וגם בצוואר
וחופשת מחלה ארוכה
האם זה מסובך להוכיח את האשמה של הפוגע
תודה
לא היתה משטרה, אז לא יוגש כתב אישום?
האם היו עדים?
מה הגרסא שלך לתאונה?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
לא היתה משטרה כי לא הזמינו
אבל הבנתי שאפשר ללכת למשטרה ולדווח על התאונה גם אם משטרה לא היתה במקום
לגבי עדים היו אנשים שעברו במקום אבל צריך לאתר אותם וגם לא ככ ידוע מה ראו בדיוק
אני מחפש כרגע עדים
הגירסא שלי ברורה ונכונה ואם יש צורך וזה קביל אני מוכן ללכת לפוליגרף שהוא פגע בי
תודה על התשובות
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
