לפני מספר חודשים נפגעתי בתאונת דרכים עם פגיעת כתף וגם הצילומים מראים בנוסף מכות פנימיות
מכוון שלא טיפלתי בעצמי הפגיעות החמירו
אני רוצה לתבוע את הביטוח של האוטו שלי
האם החברת ביטוח יכולה להתנער מהפגיעה מכוון שלא טיפלתי בעצמי גרמתי להחמרה ?
גל שלום,
האם פנית באותו היום לבית חולים /קופת חולים?. האם יש תיעוד בנוגע לחבלות מיום התאונה?
ככל שכן חברת הביטוח לא יכולה להתנער מאחריות, אך עלייך להתחיל לטפל בעצמך ושהכל יהיה מתועד.
רק בריאות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
לא המשכתי בטיפול ויש לי החמרה בגלל זה האם החברת ביטוח יכולה להגיד שעל ההחמרה היא לא נותנת פיצוי ?
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
