שלום, בתאריך 5.4 אני והבת שלי בת השלושה חודשים חיכניו לקווים 84,85 משעה 11 בבוקר עד שעה 1 בצהוריים במשך כל הזמנן הזה שחיכינו עברו מלא קווי 84,85 אך בגלל שהאוטובוסים היו גבוהים ועם מדרגות לא יכולתי לעלות ולנסוע באוטובוס לבסוף החלטתי שאני יעלה אז חיכיתי שיגיע שוב אוטובוס ואז הגיע קו 85 והחלטתי לעלות אישה אחת עזרה לי לעלות לאוטובוס ואחרי שעליתי את העגלה הנהג אמר שאני צריכה לרדת ושאיני יכולה לנסוע באוטובוס הזה עם העגלה אמרתי לו שאני ישב מאחורה ולא יפריע לאף אחד והוא עמד על זה שאני ירד מהאוטובוס בסוף ירדתי מהאוטובוס מאוד נפגעתי מהסיפור אני רוצה לתבוע את חברת אגד על עוגמת נפש וטילטול שאני והבת שלי עברנו האם אני יכולה? האם יש לי קייס? אשמח עם תחזרו אליי תודה רבה
שירן שלום רב,
במקרים מסוג זה ממליץ לפנות בתלונה למחלקת פניות הציבור של חברת האוטובוסים שבה עובד הנהג, נשוא המקרה. במסגרת התלונה לפרט את ההשתלשלות העובדתית, פרטי האוטובוס (מספר הקו, יעד), מקום ושעת העליה לאוטובוס וכמובן שאם קיימים פרטי הנהג אז גם אותם לציין. במידה ואת חשה שמחלקת פניות הציבור של חברת האוטובוסים אינה משתפת פעולה אזי במקרה זה ניתן להתלונן בפני משרד התחבורה.
בברכה,
עו"ד אילן זריהן
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו 053-6262269
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
