שלום -
נפגעתי בתאונת דרכים בחודש אוגוסט שנה זו (2011) . איני יכול לעבוד במשך חצי שנה לפחות . יש לי ביטוח אובדן כושר עבודה . לא ברור לי מכתב הפוליסה על פי מה מחושב הפיצוי החודשי . האם לפי דוח שומה אחרון ? 2010 ? האם לפי דוח רואה חשבון לפי 12 החודשים שקדמו לתאונה ? מהי הכנסה חודשית לצורך הביטוח ?
האם זה הסכום ברוטו שאני מצהיר למס הכנסה אחרי כיסוי הוצאות ? אשמח מאד אם למשהו יהיו תשובות . תודה
אהלן איתן ,
עליך להמציא דוח הכנסות / תקבולים וכולי... מרו"ח להעביר לחב' הביטוח
בכל דרך, הרי תקבול ע"ב א.כ.ע. מהווה הכנסה, חב' הביטוח תנכה מס ועליך יהיה להביא אישור מס, ובכל מקרה תדווח על התקבול בדו"ח השנתי....שם נערך חישוב המס האמיתי ( הוצאות והכנסות וכולי...)
בברכה,
עו"ד שבת אסף
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו 053-6262269
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
