בני בן ה - 7 אשר שיחק במתקן אוגה בגן השעשועים הסמוך למקום מגורנו נפצע עקב התנתקות הכבל המחבר בין שתי הנקודות. בני שבר את ידו ושתי שיניים קדמיות. האם אפשר לתבוע את העיריה? ועל כמה.
תודה
לימור שלום
בנך זכאי לפיצויים מהעירייה
יש לבחון אף אפשרות תביעה נגד כלל תלמידים
גובה הפיצוי קשור לעלויות הטיפול בשיניים ( עלויות חוזרות כל 8 שנים וכו' ) , להוצאות שונות ואחרות שהוצאת , הפסד ימי עבודה וכו .
עמיר גשרי , עו"ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
ללימור שלום
לכאורה קיימת עילת תביעה בגין רשחנות בתחזוקת המתקן
באשר לשאלתך לגבי גובה הפיצוי
הפיצוי הוא פונקציה של מהות הפציעה היינו חומרתה
האם נותרו אחוזי נכות או לא
אחוזי נכות ניתן לקבל אם נותרת מגבלה מסוימת לצמיתות
גם אם לא נותרו אחוזי נכות ניתן לתבוע פיצוי על כאב וסבל
הוצאות שנגרמו אם היו הפסדי שכר להורה כתוצאה מהעדרותו מעבודה בגלל שנאלץ לטפל בילד
בברכה
עו"ד נריה כהן
052-2943352
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
