חניתי את הרכב במפרץ אדום לבן כאשר יש לי תו נכה כחוק המקנה לי לחנות באדום לבן כאשר הרכב לא מפריע לתנועה ולא הולכי רגל
תו החניה שלך לא מאפשר לך לחנות באדום לבן. יש תנאים ... כנראה שהפרעת לתנועה . אם לא תגיש ערעור לעירייה ותסביר לה לא הפרעת / בקשה להישפט.
שיהיה בהצלחה!
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: חנה דוד- משרד עו"ד 055-4532798
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
