שלום. שכרנו וילה באילת. היינו שם עם 3 מכוניות (שלי ושל ילדיי). שלושתם חנו באותו מקום ושלושתם חטפו דוח חניה על אותו סעיף. ערעתי על שלושתם עם אותה טענה שהשלט שאסר לחנות בסימטה לא היה מוצב נכון ולכן שלושתנו לא ראינו אותו. בפועל ערעור אחד התקבל ושנים לא. השבתי להם מייל עם שאלה למה עשו אפליה, וענו לי שאי אפשר לערער על ערעור אלא רק לבקש להשפט. מרגיש לי שעשו לי עוול. לא רוצה להגרר למשפט בטח לא לנסוע לאילת בשביל זה. מה אפשר לעשות?
ולנסות לאתר את התובע/ת העירוני בתיק לפני המשפט כדי לא לנסוע לאילת ( לא בטוח שזה יצלח) או לקחת ייצוג של עורך דין שיעלה לך יותר מהדוח....
בהצלחה!
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: חנה דוד- משרד עו"ד 055-4532798
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
