היום, היה תור ארוך בפניה שמאלה. לקחתי את הנתיב של הישר ופניתי ממנו שמאלה. מתברר שאחרי נסעה שוטרת. היא כמובן עצרה אותי. הודיתי ודיברתי בנימוס האפשרי, היא הסבירה לי שאני אקבל דוח 500 ש"ח ו 6 נקודות. אמרתי שברור שמגיע לי ואז היא חזרה אלי עם דוח של 250 ש"ח בלי נקודות והסבירה שהיא שינתה בשבילי את סעיף העבירה והוסיפה שמי שמדבר יפה מקבל יחס בהתאם. היה לה גם בושם משגע והיא נראתה מעולה (יודע שזה לא רלבנטי) ועד כמה שזה מוזר היה לי כייף לקבל ממנה דוח, שאשלם באהבה. 2 שאלות: .1. איך היא יכולה לתת דוח לפי עבירה שונה מזו שהיא ראתה? 2. כיצד אני יכול לכתוב עליה מכתב תודה והערכה בלי לקלקל לה בגלל שהיא הקלה איתי מאוד (בעיקר הנקודות שהיא חסכה לי) ולבי לסבך את עצמי? הלוואי שהי הרבה שוטרות כמותה.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
