שלום
קיבלתי 2 דוחות חניה מעיריית הרצליה שלא שילמתי (אחד מלפני שנה וחצי ואחד מלפני שנה), לא קיבלתי בדואר רשום דרישה לתשלום או כפל קנס(רק בדואר רגיל). קיבלתי עכשיו (שוב בדואר רגיל) דרישה לתשלום ממשרד עו"ד - דרישה לתשלום מס על פי סעיף 4 ו 5 לפקודת המסים (גביה) עם הוצאות של 400 ש"ח עבור דוחות של 200 ש"ח. האם זה נוהג מקובל וחוקי או שיש לי מה לעשות בנידון? תודה מראש
יובל שלום,
ראשית עליך לבקש את אישורי המסירה לשליחת ההודעות על הקנס באמצעות הדואר הרשום. במידה ולא יינתן לך אישור כזה אתה בהחלט יכול לגשת לביהמ"ש.
בהצלחה,
מנהל פורום תעבורה ומרב"ד,
דורון ויגלר, עו"ד
* התשובות בפורום אינן מהוות תחליף לייעוץ משפטי, והעושה בהן שימוש עושה זאת על אחריותו בלבד.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: חנה דוד- משרד עו"ד 053-7105221
תודה רבה על המענה.
בהמשך לתשובתך פניתי למשרד עו"ד בבקשה לקבל את אישורי המסירה נאמר לי שיש להם רישום במחשב שנשלח אלי דואר רגיל אל הכתובת המעודכנת שלי במשרד הפנים ועל פי תקנה חדשה שיצאה זה מספיק ואין צורך באישור מסירה של דואר רשום. האם זה נכון או שיש חובה לשלוח בדואר רשום?
תודה
יובל שלום,
אנא הפנה את העו"ד המלומד אל תקנה 44(א) לתקנות סדר הדין הפלילי.
בהצלחה
מנהל פורום תעבורה ומרב"ד,
דורון ויגלר, עו"ד
* התשובות בפורום אינן מהוות תחליף לייעוץ משפטי, והעושה בהן שימוש עושה זאת על אחריותו בלבד.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: חנה דוד- משרד עו"ד 053-7105221
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
