שלום רב,
הזמנתי מחברה באינטרנט תיקים לילדי גן עם תמונת ילד עם שתי גרפיקות לבנות ולבנים.
התיקים של הבנות הגיעו תקינים. התיקים של הבנים הגיעו עם גרפיקה שונה. לדבריהם הגרפיקה שביקשתי לא התאימה להדפסה על תיקים אלה ולכן הדפיסו משהו אחר. הבהרתי במעמד ההזמנה שאם יש בעיה בגרפיקה שיצרו עימי קשר קודם כי איני מעוניינת במשהו אחר אך הם פשוט הדפיסו הכל ושלחו. לאחר דין ודברים עם בעל החברה הוא מוכן לבטל את הזמנת התיקים של הבנים אך אני טוענת שאני רוצה לבטל הכל כי אין באפשרותי לחלק תיקים רק למחצית הקבוצה אם ההזמנה לא שלמה מבחינתי אין לי מה לעשות איתה. אחכ הוא הציע להדפיס שוב את התיקים אך עם גרפיקה שאיני מעוניינת.
האם יש לי עילה לביטול כלל ההזמנה? יש לציין שבעוד 4 ימים תתקיים בגן מסיבת סיום ועוגמת הנפש גדולה מאוד
שלום דניאלה
לאור הכתוב נראה כי ניתן לבטל את ההזמנה כולה וזאת מאחר וההסכם בינך לבין החברה הופר על ידי החברה מאחר ולא קיבלת את שסוכם. דהיינו ביכולתך לדרוש את ביטול ההסכם והחזר כספי של התשלומים ששילמת בעבור ההזמנה.
בנוגע לעוגמת הנפש, נראה כי ביכולתך לבקש סכום כלשהו.
בהצלחה
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר