שלום,אני גר עכו ושלחתי חבילה מישראל לאמריקה עברו 6 ימים וראיתי מעקב משלוח, ללא שינוי לכן אני דואג אם יקרה לחבילה שנאבד או לא הגיעה ליעדו ואני יכול לתבוע נגד ה EMS מדובר ערך 140 דולר.
שלום מתן.
לאור הכתוב, נראה כי אכן ביכולתך לדרוש את סכום המצוי בחבילה. במידה והחבילה תאבד.
בהצלחה
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 055-4532886
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
