בתאריך 07.01.15 סבתא שלי נפטרה. בתאריך 13.01.15 בתום השבעה, אבא שלי עשה הזמנה למצבה. שילם לקבלן בצ'ק. במעמד הזמנת נבחר סוג מצבה והמלל שיופיע. כמו כן, לקחנו את הק,לן לקבר של סבא שלי ז"ל על מנת להזמין ממנו עבודה של תיקון צבע למלל של המצבה. הקבלן, משה, הבטיח שב-30 (גילוי מצבה) הכל יהיה מוכן- המצבה של סבתא שלי ז"ל והכתב יחודש במצבה של סבא שלי ז"ל (על הצבע הוא אמר שנשלם לו 350 ש"ח כשנעלה לקבר). בתאריך 06.02.15 עלינו לקבר של סבתא שלי (גילוי מצבה). גילנו שהמצבה שהוצבה לא מה שהוזמן, השיש שבור במספר מקומות, המלל לא רשום ברור, יש כתמים של צבע שחור וסדקים ביסודות המצבה. באותו היום התקשרו לקבלן והבטיח להגיע ביום א' 08.02.15 ולבדוק את הליקויים. מיותר לציין שהוא לא הגיע. יום למחרת 09.02.15 אחי נפגש איתו בבית העלמין והראה לו את כל הליקויים. הקבלן אמר שאכן מדובר בפגמים וליקויים שהתחייב שעד יום שישי 13.02.15 הכל יתוקן. אחי הגיע לבית העלמין ביום שישי ושום דבר לא טופל.הקבל לא עונה לטלפונים, לא לסמס. הגענו מס' פעמים למפעל לנסות לדבר איתו ואת מול נשלח אליו פקס בנושא.
התשלום עבור המצבה צריך לרדת ב01.03.15.
האם אפשר לבטל את הצ'ק?
לאיזה גורם אפשר לפנות על מנת לחייב אותו בביצוע התיקונים?
האם
האם אפשר לבטל איתו את החוזה ושיפרק הכל ונזמין עבודה מקבלן אחר?
שלום,
1. על פי החוק לא ניתן לבטל את הצ'ק.
2. הגורם שאתם יכולים לפנות אליו הוא עו"ד.
3. כן, אפשרי
אני ממליץ לכם להעזר בעו"ד בעניין זה.
במידה ואתם מעוניינים בייעוץ וסיוע משפטי בעניין, אתם מוזמנים לפנות אליי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר