בתאריך ה- 14.1.15 נשלח לחברת 012smile מכתב המודיע על התנתקות משירותי החברה. לאחר מכתב זה, התקשרה נציגה וגם לה הוסבר העניין. השיחה הסתיימה עם ההבטחה שיתבצע ניתוק מהשירות.
בחודשים שחלפו מאז, ממשיכים להופיע חיובים המתבצעים ע"י 012smle בפירוט הוצאות האשראי. התקשרנו אל החברה מספר פעמים ודרשנו להתנתק, אך הדבר לא מועיל.
האם ישנה דרך משפטית להתמודד עם החיובים הלא פוסקים הללו? אציין גם כי לא נשלחות חשבוניות המפרטות את השירותים בגינם מתבצע החיוב.
שלום,
כן בהחלט יש דרכים משפטיות להתמודד עם החיובים הלא פוסקים שאתם מציינים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
תודה רבה על התשובה.
האם תוכל בבקשה להדריך אותי או לומר לי מהן הדרכים המשפטיות?
האם עלי לתבוע את החברה, או שמא מכתב מעו"ד מספיק?
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר