אלדד אמת - משרד עורכי דין

אלדד אמת - משרד עורכי דין

שאול המלך 8 , תל אביב (אזור המרכז)

עו"ד אלדד אמת - משרדנו עוסק בתחומי המקרקעין והאזרחי-מסחרי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עו"ד אלדד אמת הוא בעל תואר ראשון L.L.B במשפטים בהצטיינות ומשתתף באופן קבוע בהשתלמויות מקצועיות מטעם לשכת עורכי הדין.

משרדנו עוסק במספר תחומים לרבות:

  • מקרקעין ונדל"ן - רכישת דירה ומכירה, חוזה מקרקעין, רישום זכויות, פירוק שיתוף, פינוי מושכר, הסכמי שכירות, סכסוכי שכנים  בבתים משותפים ותחומים נוספים.
  • בתחום האזרחי - משרדנו מעניק שירות הן למגזר הפרטי, הן למגזר העסקי, לרבות- כתבי תביעה, כתבי הגנה, תביעות קטנות, נזקי  פח, ייצוג משפטי.
  • צוואות וירושות - משרדנו מעניק טיפול אישי, רגיש והוגן בלקוחות המגיעים לעריכת צוואה ו/או למשפחות הזקוקות לייעוץ והוצאת צו ירושה/ קיום צוואה לאחר פטירה. כמו כן, משרדנו מעניק שירותים נוספים לרבות כתיבת צוואות, מתן ייעוץ בענייני צוואות, ביטול צוואות קודמות והתנגדות לצוואות.
  • משפט מסחרי ועסקים- מעניק יעוץ שוטף לעסקים וכן טיפול והכוונה בכל תחומי משפט העבודה, הסכמים עסקיים, הקמת חברה, פירוק חברה, תביעות כספיות וגבייה.

כחלק מהתפיסה לפיה יש להנגיש את מערכת המשפט לכל אדם ואדם, משרדנו מספק שירותי ניסוח כתבי בית-דין לבתי הדין האזוריים לעבודה ולבית משפט לתביעות קטנות לרבות כתבי תביעה וכתבי הגנה, וזאת מתוך ידיעה כי במקרים רבים שיקולים כספיים מניאים רבים מהאנשים מלפנות לערכאות משפטיות וכך מונעים מעצמם את מיצוי זכויותיהם.

 

במציאות בה אנו חיים, נותני שירות רבים משתמשים במונחים כאלו ואחרים כדי לשכנע אותנו שהם רואים אותנו יותר מאשר כל אחד אחר, אך מהר מאוד אנו מתבדים ומגלים כי לא כך הם פני הדברים. חוויית שירות גרועה מובילה אותנו לתהות האם הבחירות שלנו היו נכונות מלכתחילה.

 

במהלך השנים, ניסיוני לימד אותי כי אין על אדם להסתפק במילים אלא לבחון את המעשים, לכן אני מזמין אותך להגיע לפגישת ייעוץ ולהיווכח ביחס האישי בו זוכה קהל לקוחותינו. 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • מקרקעין נדלמקרקעין נדל"ן
  • משפט אזרחי משפט אזרחי
  • משפט מסחרי ועסקיםמשפט מסחרי ועסקים

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 48 המלצות)
  • 06/04/2024

    אדם חם ואישי אנושי חכם מתחשב סבלני ונעים הליכות
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

  • 26/03/2024

    עו"ד אלדד היקר כשמו כן הוא אמת ויציב טיפל בבעייתי במסירות, באדיבות ובסבר נתן מידע ויעוץ אישי בכובד ראש וליווה אותי לאורך כל התהליך ועד לפיתרון. ממליצה בחום ובאהבה לכל המבקש לפנות בהצלחה רבה והמשך פעילות ועשייה בברכה תודה על הכל❤️
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

  • 21/03/2024

    מקצועי ביותר וזמין
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

  • 19/03/2024

    הבחירה הטובה ביותר שעשינו למשך כל דרך בחיים.
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

  • 19/03/2024

    מקצוען אדיב והוגן
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

  • 15/03/2024

    הגעתי לאלדד לצורך רכישת דירה, העסקה עברה חלק, נרשמו הזכויות על שמינו. עו"ד אמין, מקצועי, וזמין תמיד למענה על שאלות. מומלץ מאוד
     

  • 05/03/2024

    מקצועי , יסודי , הגון ישר ואמין
     

  • 03/03/2024

    עוד" אלדד אמת ליווה אותי בכמה תהליכים והיה לעזר רב, חשב על פתרונות גם מחוץ לקופסה וסייע לי באמינות לאורך כל הדרך. ממליצה עליו כאדם וכאיש מקצוע.
     

  • 25/02/2024

    עו"ד אמת פעל עבורי על מנת להוציא דייר שלא שילם שכירות, התהליך היה הרבה יותר קצר ממה שציפיתי ועל הצד המקצועי ביותר, אמת תמיד היה שם לייעץ ולהסביר בגובה העיניים, תמיד הקדיש את מלוא תשומת הלב. מאוד ממליץ על שירותיו המקצועיים.
     

  • 23/02/2024

    עורך דין אלדד עניני, חד , מקצועי ואמין
     

מאמרים מאת אלדד אמת - משרד עורכי דין
שאלות ותשובות מפורום פינוי שוכר ומקרקעין, פירוק שיתוף - אלדד אמת - משרד עורכי דין
יוליה שאל/ה:
שאלה בנוגע לנכס עם שכירות משנה כעסק
35 צפיות

אני שוכרת מספר חדרים ומפעילה מכון יופי השכירות היא שכירות משנה בתוך מכון כושר פעיל האם אני צריכה להוציא רישיון עסק? או יכולה להסתפק ברישיון של המכון כושר?

עו"ד אלדד אמת
עו"ד אלדד אמת

רשיון עסק
עלייך לפנות למחלקת רישוי עסקים בעיר ולבדוק מה נדרש ממך לצורך הפעילות שלך. ככל הנראה הרישיון שיש למכון הכושר לא מכסה גם פעילות מהסוג שלך

יחיאל עופר שאל/ה:
פינוי דירה של האח לאחר פטירת האם
25 צפיות

אמי נפטרה לפני חודש וחצי. אני רכשתי את מחצית הזכויות של אחי וקיבלתי חצי כמתנה מאמי. יש הסכם על כך והדירה רשומה בטאבו על שמי. אח שלי לא מוכן להתפנות מהדירה למרות שהוא מודע להסכם. ההסכם נחתם ביני לבין אמי ובידיעתו והסכמתו של אחי. אני חושש שמהרגע שאמי נפטרה יצטברו חובות על הנכס שרשום על שמי. אני מעוניין להיכנס לנכס שעל שמי לראות מה מצבו הפיזי ומי גר בדירה יש לי יסוד להניח שהוא גר לא לבד. איזה כלים עומדים לרשותי כולל ביקור בדירה שלי בליווי משטרה.

עו"ד אלדד אמת
עו"ד אלדד אמת

פינוי דייר לאחר פטירה
1. משטרה לא תעזור בנושא. 2. עליך להגיש תביעה לסילוק יד לבית המשפט לענייני משפחה לרבות חיוב בדמי שימוש ראויים עד יום הפינוי.

אלדד אמת - משרד עורכי דין
פניה ישירה אל אלדד אמת - משרד עורכי דין

למעלה