לפני כחודש גיליתי חיוב לא מוכר בכרטיס האשראי.
כשפניתי לבירור הבנתי שהייתה טעות בהקלדה והקלידו בטעות את כרטיס האשראי שלי.
בבירור יותר מעמיק הבנתי שהם לא הקלידו בנוסף את התוקף ואת הת"ז ובגלל זה החיוב אושר (שהרי התוקף/ת"ז שונים וחברת האשראי לא הייתה מאשרת את החיוב)
הייתי צריך לעבור הרבה טלפונים עד שקיבלתי את הכסף ואני שוקל להגיש תביעה על עוגמת נפש ורשלנות (שלא הקלידו ת"ז/תוקף)
האם ישנה עילה?
שלום,
כן בהחלט. בהתאם למתואר יש פה מס' עילות לתביעה בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
בשיחה עם החברה היום התברר שהם כן הזינו תוקף ות.ז, רק שלפי הנהלים (שאין לי מושג מטעם מי הם) לא לכל בתי העסק יש חובה להזין את התוקף ומספר הכרטיס מספיק, ולפעמים גם כשמזינים, המערכת אשראי לא מוודאה שהתוקף מתאים לכרטיס.
כך שנכון לעכשיו מדובר בטעות אנוש בלבד בהקלדת הכרטיס.
האם העילה עדיין תקיפה?
והאם יש תקדים בנושא?
תודה רבה
שלום,
באם פעלו מולך ברשלנות ו\או בהפרת הסכם ונגרם לך נזק, יש לך עילה לתביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
שלום,
באם פעלו מולך ברשלנות ו\או בהפרת הסכם ונגרם לך נזק, יש לך עילה לתביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר