שלום אנו הזמנו מלון בבוקינג *ללא אפשרות החזר**
בין תאריכים מסוימים , לאחר ההזמנה גילו שהחברת תעופה שאנו אמורים לטוס איתה בפשיטת רגל ולא מומלץ להזמין ממנה , לכן חיפשנו טיסות אחרות לצערי באותם תאריכים כמו הזמנה של המלון לא היה טיסות שמתאימות לנו ( קונקשנים ארוכים במיוחד) לכן הזמנו טיסה בתאריכים אחרים אך נאלצנו לבטל את המלון בהוקינג . כרטיס אשראי שנתנו במהלך הזמנה של המלון היה כרטיס נטען של הדואר והיה בו רק5 יורו( במהלך הזמנה זה עבר) כשבטילנו את המלון קיבלתי מיילשרשום בו עלות הביטול 800 יורו אך בכרטיס אין את הסכום הזה
השאלה האם המלון יכול לפנות לבוקינג בארץ ולבקש תשלום מלא על הביטול?
*שלחתי להם מס פעמים מייל עם הסבר והמצב שנוצר אך אין תשובה מהמלון
תודה
שלום,
קראתי את סיפור המקרה, אך לא הבנתי את הקשר בין המקרה לשאלתך.
איזה רלוונטיות יש למקרה ולשאלתך ?
המלון יכול לעשות מה שהוא רוצה. אין לך שליטה על פעולות בית המלון.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
כן ברור לי , המלון נמצא בספרד , חוק הגנת הצרכן בארץ לא מעניין אותם , השאלה איך מתנהלים בחול עם מקרים כאלו
שלום,
בכל מה שקשור לעסקים בחו"ל (שאין להם סניף בארץ) אין מה לעשות מבחינה משפטית חוץ מאשר לתבוע את החברה בחו"ל.
לגבי בוקינג - יש פסיקה של בתי המשפט הקובעת שחברת בוקניג כפופה לחוקים בארץ ולכן עליה לעמוד בתנאי חוק הגנת הצרכן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר