שלום,
באליגם פרסמה הצעה אטרקטיבית למלון בכריתים. הזמנו בבוקר והעסקה חוייבה באשראי.
בערב , מתקשר נציג השטיח המעופף ואומר שאין מקומות , מציע אלטרנטיבות יקרות ב 50% ושסרבתי ביקש להתקשר לבאליגם לבטל את העסקה.
אציין שהמודעה השגוייה עדיין פעילה , ולוכדת צרכנים תמימים.....
האם יש פה עבירה ? ואם כן מה מומלץ לעשות ?
שלום,
לפי המתואר יש פה הטעייה כדי למשוך לקוחות ובהתאם לחוק הגנת הצרכן החוק קובע במקרה זה פיצויים ללא הוכחת נזק של עד 10,000 ש"ח.
לצורך מימוש הפיצוי יש להגיש תביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר