אתמול התקשרתי לחברת גולן טלקום, בתחילת השיחה אמרו שזמן ההמתנה ארוך מהרגיל, אבל אני עדפתי להמתין למענה אנושי, בפועל חיכיתי 48 דקות עד שענו לי
במשך ההמתנה חיכיתי להודעה קולי שיגיד לי איפה אני עומד בתור או שיתן לי אפשרות לחיוג חוזר מנציג כי לי לא היה לי אפשרות להמתין על הקו, כשזה לא הגיע הייתי חייב להמתין 48 דקות עד שנציג ענה לי
אני רוצה לדעת מה החוק אומר על זה
שלום,
ראי : תקנות הגנת הצרכן (מתן שירות טלפוני), תשע"ב-2012
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר