שלום
הזמנתי בחברת dhl, משלוח החזר לאמאזון גרמניה, עבור שתי חבילות באריזה מקורית, ושילמתי כדי שיגיעו ביום למחרת. האיסוף היה ב27/12, במטרה שיגיע ב28.
הבלדר שאסף את שתי החבילות, שם אותם בתוך שקית אחת של dhl (מכיוון שהיו עדיין מדבקות ישנות על החבילות המקוריות), ואת הטפסים של המשלוח שם בצד של השקית.
כאשר החבילה הגיעה למכס בגרמניה, היא עוקבה מכיוון שחיכו לחבילה השניה שהייתה אמורה להגיע (אך היא לא קיימת, מכיוון ששתי החבילות היו בתוך שקית אחת).
כאשר ראיתי במעקב משלוחים שהחבילות לא הגיעו ליעדן, ושהם עוקבו מכיוון שרק חבילה אחת הגיעה, התקשרתי לdhl ואמרתי להם מה קרה, ואמרתי שהסיבה לעיקוב במכס זה בגלל מה שהבלדר עשה, וביקשתי מהם שיטפלו בעניין.
עד שקיבלתי תשובה ושיחררו את חבילה עברו מספר ימים.
כך שלמעשה, החבילה התקבלה ב2/1, איחור של חמישה ימים.
בשירות הלקוחות שלהם אמרו לי שהחבילה אמורה הייתה להתקבל ב29, מכיוון שיום האיסוף לא נחשב, וה30 ו31 אלו שבת וראשון ולכן לא עובדים. כך שתאכלס האיחור היה ביומיים בלבד.
ביקשתי לפתוח פניה בנושא (אחרי ששתי החבילות הגיעו ליעד), ואמרו לי שתהיה תשובה עד 5 ימי עסקים.
אחרי 6 ימים, שלחתי להם מייל שאני מעוניין לתבוע אותם, והם כמובן חזרו אלי ואמרו לי שעד עכשיו הם היו עסוקים ולבדוק מה הסיבה שהמכס עיקב, והגיעו למסקנה שבאמת הגיעו שתי חבילות בשקית אחת ,למרות שאני אמרתי להם מפורשות מה הסיבה הרבה לפני.
לאחר מכן הם אמרו שאני יכול לפתוח פניה, (מה שביקשתי שבוע לפני ולא עשו) ולכן חיכיתי עוד 5 ימים.
בסוף היום ה5, התקשרו והציעו להחזיר לי 50 אחוז ממחיר המשלוח.
האם אני זכאי לפיצוי הולם יותר לכל הסחבת הזאת?
תודה וסליחה על הפירוט המוגזם
שלום,
אין דבר כזה זכאי לפיצוי הולם יותר. תיקח את המקרה שלך ל 10 שופטים שונים וכל שופט יפסוק סכום אחר.
אתה צריך לבדוק עם עצמך האם אתה מרוצה ומסתפק בפיצוי שהוצע לך. במידה ולא אני ממליץ לך לתבוע.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר